zondag, december 25, 2005

gefeliciteerd graf von l



wel een beetje laat maar toch!

26 Comments:

At 25/12/05 14:30, Anonymous Anoniem...

Ja, ja...dat was in...euh...laat ik eens even denken...in 1987 als ik me niet vergis. Een kerstboom met dampende peuken. Het jaar ook van Long Tall Erna en dat andere grietje uit Beltrum, dat beduidend attractiever was maar ook zo haar eigenaardige kanten had....ik kan niet meer op haar naam komen maar boer Bulten vast nog wel, want die had er een tijd lang vaste verkering mee, em zelfs al trouwplannen als ik me niet vergis!

 
At 25/12/05 20:57, Anonymous Anoniem...

inderdaad lang tall...gut ja, wil je un eitje hans....ja en ik had dus geen verkering....ze jatte van de baas...iets van geld uit de kassa..van de baas dat vond ik iets te..ze wou geloof ik wel maar ja dat wou ik dan weer niet.

de boom was van tina en mij..wat un gedoe was dat om die peuken aan te krijgen..iets van 30 stuks

 
At 25/12/05 23:20, Anonymous Anoniem...

Dat van dat eitje kan ik me niet meer herinneren, maar het zal vast kloppen. Heb je later ooit nog wat van die twee gehoord, Scheids?

 
At 25/12/05 23:26, Anonymous Anoniem...

dat eitje was in ruurlo en wij op un luchtbedje

en nix meer gehoord van duo

 
At 26/12/05 12:21, Anonymous Anoniem...

Beste Scheids,

De naam van dat kassagraaiende schatje van jou schoot me vanochtend ook weer te binnen: An-Claire of zoiets..

 
At 26/12/05 12:56, Anonymous Anoniem...

welke datum was nou van jou verjaardag?
ben hem kwijt...en hoe jong is U?

 
At 26/12/05 19:04, Anonymous Anoniem...

Ik ben van achttientwaalfnegenenvijftig, tel maar uit! Ik heb de top gehad, en rol sinds enige jaren langzaam het dal des doods in...

 
At 26/12/05 19:17, Anonymous Anoniem...

Gisteravond, of liever gezegd vannacht, heb ik nog naar Wild at Heart van David Lynch gekeken. Op de een of andere manier vind ik zijn films altijd zeer fascinerend. Maar o, in welk een zwaarmoedige toestand verkeerde ik toen deze film afgelopen was..ik zag steeds maar weer het verkeersslachtoffer doodbloeden en het hoofd van psychopaat Bobby Peru ('say fuck me')na de mislukte bankoverval als een kanonskogel de lucht invliegen om als een vage amorfe homp vlees weer op aarde te belanden. En dan te bedenken dat in werkelijkheid nog veel ergere dingen gebeuren..Je kunt als cineast niet cynisch genoeg zijn om cynischer dan de werkelijkheid te filmen! Kerstavond in Middelburg bijvoorbeeld.

 
At 27/12/05 02:15, Anonymous Anoniem...

AAAAAHHH say.. fuck me.. da's toch die film met die eeuwige schoonheids koningin , kom hoe heet ze .. bleu velvet.. dior..

moek nog surfe ook..

Isabella Rossellini.. ja

dennis hopper.. lang geleden.

ik haal films door elkaar geloof ik ..

bleu velvet is met hopper als zieke psychopaat Frank, met zo'n plastic helium kapje

"baby wants to fuck.."

ook niet misselijk..

Van eigentijdse drama's krijgen we "helaas" nooit iets mee, behalve de droge feiten en iets van "was al langer niet helemaal in orde, waarna de discussie waarschijnlijk verder gaat over het falen van de kinderbescherming.Ergens in een achterafkamertje zal iemand de waarheid wel weten, zonder te begrijpen.

 
At 27/12/05 09:13, Anonymous Anoniem...

beste graf van verval is zeker geen spreken... op het voetbalveld dan na ...3x..hohoho

 
At 27/12/05 09:14, Anonymous Anoniem...

spraken dus

 
At 27/12/05 11:44, Anonymous Anoniem...

Sprake, bedoel je, Scheids. En ik denk, RJ, dat de waarheid ook mee het graf ingenomen is.

 
At 27/12/05 12:07, Anonymous Anoniem...

ja ik weet het hans.....3x

 
At 27/12/05 12:35, Anonymous Anoniem...

Die twee benen hebben nog jaren in de woonkamer gestaan. Ik kon er nooit toe komen om ze weg te doen. Pas toen ik met Sonja ging samenwonen in de Beethovenlaan heb ik ze weggeflikkerd.
Heb je nog meer van die oude foto's waarvan ik niet weet dat ze bestaan? Ik vind het wel leuk om in deze laatste dagen van het jaar eens terug te blikken in vervlogen tijden. A la recherche du temps perdu, zou ik zo zeggen.

 
At 27/12/05 12:41, Anonymous Anoniem...

Heb je bijvoorbeeld nog foto's van dat verjaardagsfeest? Volgens mij stond de hele avond de tv aan, en zaten we met zijn dertigen te kijken hoe de securitate in gevecht was met het leger in Roemenie. Er werd wreed geknald, maar uiteindelijk moesten de communisten gelukkig toch het onderspit delven. Ceaucescu werd nog dezelfde avond tegen de muur gezet, en Tina was nog in haar pruikentijd...ach dat waren nog eens tijden.

 
At 27/12/05 15:48, Anonymous Anoniem...

Ceaucescu en z'n heks..
tegen de muur gezet en afgeschoten door "hun" kinderen.

geen tijd nu..

 
At 27/12/05 17:28, Anonymous Anoniem...

Ja, een vies ding was dat, dat vrouwtje van hem. Ze gaf zich uit voor scheikundige, maar wist bij wijze van spreken -net als Vlaamse Freya- niet eens wat de wortel van 25 was. Elena heette ze geloof ik.

 
At 27/12/05 19:27, Anonymous Anoniem...

klopt .. die lui stonden helemaal los van de werkelijkheid, die toespraak van ceaucescu.. ik meen me te herinneren dattie niet eens in de gaten had dat ze n'm kwamen lynchen.. Ze hadden een krankzinnig beleid, alles was gericht op het "fokken" van nakomelingen, vrouwen werden zelfs van de werkvloer gehaald voor een uitstrijkje om te zien of ze al zwanger waren..en het gaat veel verder dan dat.. maar het fijne weet ik er niet meer van.

 
At 27/12/05 22:57, Anonymous Anoniem...

Anderzijds moeten we toegeven dat de Ceaucescu-politiek eigenlijk niks meer met het communisme als zodanig te maken had. Alleen al dat megalomane paleis in het hart van Boekarest...Maar het communisme is natuurlijk niet alleen in Roemenie uit de hand gelopen. Ook de Sovjetunie was natuurlijk een hel op aarde onder vadertje Stalin, Kim Sungs Noord Korea is evenzo dramatisch, en wat te denken van Mao's China of Pol Pots Cambodja? Eigenlijk is er geen enkel humaan communistisch land op te noemen. Maar in essentie deugt de hele theorie van Marx ook helemaal niet. De dictatuur van het proletariaat lijkt me bij voorbaat al een verkeerd uitgangspunt. Je moet er toch niet aan denken dat in Nederland het gepeupel het voor het zeggen zou krijgen? Duizend maal liever een elite in een ivoren toren!

 
At 27/12/05 23:56, Anonymous Anoniem...

Daar kan ik in mee gaan.. liever witte boorden criminaliteit dan Idealistische schoften.

 
At 28/12/05 00:28, Anonymous Anoniem...

de boeren hebt ut oaverwonn'n

 
At 28/12/05 10:17, Anonymous Anoniem...

heel vaag jaja dat was lang geleden

 
At 28/12/05 15:48, Anonymous Anoniem...

Wat hebt de boer'n oaverwonn'n, Koekoek? Wees uns iets dudelukkur!

 
At 28/12/05 19:20, Anonymous Anoniem...

Ik mag barsten als ik het begriep.. wat loopie toch vaag te doen Koekoek !!

sprek ow toch es behoorlijk uut !!

 
At 30/12/05 22:31, Anonymous Anoniem...

wie is boer koekoek?

 
At 4/1/06 20:56, Anonymous Anoniem...

oh nee hè ..

hoeveel boeren kan een blog verdragen..

 

Een reactie posten

<< Home