vrijdag, december 16, 2005

Espezially for You !

1
2
3
4

4 Comments:

At 16/12/05 19:59, Anonymous Anoniem...

nou, komt ie
dat wat er in de boom hangt zijn volgens mij gelukskralen uit Turkije. moslims en kerst. Doet me denken aan ons kerstpakket van Reed, met Noord-Afrikaanse inhoud, je weet wel zo'n Tajine (altijd al willen hebben), couscous, kruiden, zeezout en heerlijke recepten. Je hoort mij niet klagen, beste kertpakket ooit gehad daar (het lekkerste altijd voor het laatst bewaren).Ik geloof dat er in Doetinchem bij Reed misschien 3 gekleurde nederlands werknemers zijn, dat viel me altijd al op. daarom, misschien te ver gezocht, maar ik vind die kerstversiering en het kerstpakket wel een mooi gebaar.

 
At 16/12/05 20:58, Anonymous Anoniem...

De foto is idd genomen in een turks winkeltje..

mooie tegeltjes en schaaltjes ..

 
At 16/12/05 22:53, Anonymous Anoniem...

btw vind dit zelf echt but foto's , geen plan.. blind op zoek, misschien hopen op iets ..
zoekerig .. nee heb er niets mee

.. naar zo'n vergeelde skyline zou ergens op de achtergrond vast wel van pas komen. dat wel weer

 
At 24/12/05 14:34, Anonymous Anoniem...

even testen

 

Een reactie posten

<< Home