woensdag, december 14, 2005

Bedankje

Bij deze een kort woord van dank aan de jongens van het Undergroundvoetbal , voor het mogen fotograferen van de wedstrijden op het V-Dome veld, er zaten ook nu enkele platen tussen, die behalve erg verrassend voor me ook erg motiverend zijn om er binnenkort weer op uit te gaan met de camera. Vooral de manier waarop de digitale "korrel" op sommige platen soms uitpakt, is verassend voor me , ik heb dit al geruime tijd geprobeerd te bereiken, en nu valt het als gratis op mijn licht gehandicapte schoot.Ik ben er blij mee.
UvF

8 Comments:

At 14/12/05 16:32, Anonymous Anoniem...

goa zo deur!

 
At 14/12/05 17:41, Anonymous Anoniem...

Blijf er vooral op uittrekken met je camera! En mooi dat het undergroundvoetbal voor verrassende platen/fotografische inzichten heeft gezorgd.

 
At 14/12/05 22:40, Anonymous Anoniem...

hoe bevalt het gepolijste knietje?

 
At 14/12/05 22:54, Anonymous Anoniem...

Het kan slechter, heb ik het idee..

Tís een beetje dik.. en er plakt een fors bebloed gaasje aan de onderkant van m'n knie..
die zit nogal vast..

ik laat'm maar zitten.

 
At 14/12/05 23:04, Anonymous Anoniem...

he bah..moet denken aan ut gaasje wat op mijn schouder zat...10 dagen..ik haat gaasjes die vast zitten aan un wond

 
At 14/12/05 23:06, Anonymous Anoniem...

pieepers, die mannen

 
At 14/12/05 23:28, Anonymous Anoniem...

héé !!

 
At 15/12/05 11:03, Anonymous Anoniem...

beterschap 3x,

De Korreligge Kat

 

Een reactie posten

<< Home