zaterdag, december 03, 2005

1tje uit de oude doos

11 Comments:

At 3/12/05 22:55, Anonymous Anoniem...

Hmmmmmm wat een lekker ding !!!!!!

 
At 3/12/05 22:58, Anonymous Anoniem...

dank ow

 
At 3/12/05 23:07, Anonymous Anoniem...

VLNR.... Bill Wyman, David Bowie, en Liz Snoyink ?

 
At 3/12/05 23:15, Anonymous Anoniem...

VLNR.... Johny depp, Harisson Ford en Famke Jansen.

 
At 3/12/05 23:54, Anonymous Anoniem...

Ja, de jeugdige schoonheid spat er van af...Waar is het eigenlijk; in de Barak? Maar nu even dit: Eddie, kun jij eigenlijk voetballen? Zo ja...zou je zin hebben om zondag 11 december uit te komen voor de LLC? Iemand anders mag zich natuurlijk ook aanbieden!!! (Ik weet niet wie deze berichten allemaal leest..al die pseudoniemen...gek word je er van!) Niet allemaal tegelijk!

 
At 4/12/05 10:04, Anonymous Anoniem...

1.) ja, ik zou het leuk vinden, uit te komen
voor de LLC, met de opmerking dat ik
weliswaar over een onnavolgbare pass
beschik, echter de spelregels niet ken.
Mag ik er vanuitgaan dat mijn tutor daar
rondloopt ?

2.) fijn , eindelijk een evenement om de
twee mannen te belonen voor hunner enorme
algemééne kennis, laat de kieuwen maar
alvast samentrekken van goesting...........

 
At 4/12/05 10:37, Anonymous Anoniem...

dat mot k3 zijn voor volwassenen

 
At 4/12/05 12:53, Anonymous Anoniem...

Oke Eddie, ik ga er van uit dat je volgende week zondag je debuut zult maken voor de LLC. Mooi! De spelregels zul je spelenderwijs wel leren...

 
At 4/12/05 14:45, Anonymous Anoniem...

He oudjes.. , kan iemand mij ff bijpraten over tijd en locatie van betreffende plaat, ik vind hem super, ik kan me het besluit nog herinneren Roel en Dianne te omarmen ..vaag dat wel , doe ik ook niet iedere dag , getuige de rigor mortis van roel..waar wanneer ..??

 
At 13/12/05 22:18, Anonymous Anoniem...

Ik zou het niet meer weten wanneer deze omarming zich af speelde, in iedergeval lang geleden gezien onze strakke jonge kopjes en natuurlijk in een kroeg zo te zien. Tijd vliegt inderdaad erg snel voorbij maar leuk deze herinneringen. Dank aan de inzender.

 
At 15/12/05 22:58, Anonymous Anoniem...

Ha Reinders.. long time no read !!

veur mien bu'j geen klap veranderd !!
dus i'j kunt best nog wel pluuzigen beenwarmertjes an !!

moar dan wel de rest strak hè ?

als een struusvogel.. moar dan andersumme..

:)

 

Een reactie posten

<< Home