zondag, november 20, 2005

nieuw topic

nieuw topic

45 Comments:

At 20/11/05 18:15, Anonymous Anoniem...

fijn topic

 
At 21/11/05 01:41, Anonymous Anoniem...

je hebt graag de ruimte hè .. mus ?

 
At 21/11/05 14:09, Anonymous Anoniem...

ja..die hal was mooi kut

 
At 21/11/05 17:38, Anonymous Anoniem...

wil je misschien een mooi liedje horen mus ?

we hebben zins kort een digitaal cassetterecordertje op het praathuis!!kijk daar rechts staatie ! op de linkjes-kast!! :)

zeg maar, wat wil je horen !!

 
At 22/11/05 17:16, Anonymous Anoniem...

ik geloof dat de cassettespeler wat vaag staat te doen..hmm

 
At 23/11/05 02:01, Anonymous Anoniem...

is die player rechts op die balk nog voor iemand te zien??

 
At 23/11/05 15:08, Anonymous Anoniem...

er staat wel een lijntje..iets vaags?

 
At 23/11/05 15:11, Anonymous Anoniem...

das de omtrek van de player..

kan ik weer aufs neue anfang'n..

altijd als je denkt dat je wat hebt..

life is tof..!!

 
At 23/11/05 15:19, Anonymous Anoniem...

wie ben jij?

 
At 23/11/05 15:31, Anonymous Anoniem...

keiner kennt mir ..

ich bin der einzelgänger

der mann von wem mann's haben moes..

meine name..?

nenn mich ..

... der night-rider !!..

aber for du meine name ausspricht

seih sicher ..

das du'st leisse auspricht ..

mit gefühle!!

sonst gibs ärger..

und dass möchtest du doch nicht..??

oder? ..

 
At 23/11/05 15:36, Anonymous Anoniem...

ein hochwertiges product aus erlesenen krautern zitusfruchten und wurzln mit frischem brunnenwasser und alkohol

 
At 23/11/05 15:55, Anonymous Anoniem...

hey du ..
denkst du ich bin der ober..?

waß soll dass ??

 
At 23/11/05 15:56, Anonymous Anoniem...

volgens mij lus je dat wel!

 
At 23/11/05 16:01, Anonymous Anoniem...

ich denke du verirrst mich mit meine gumpel..
Seine name ist ..

Der Alchemist..

aber der muß ja nichts davon haben wenn's nicht wenigstens een bischen peyote da drin steckt..

 
At 23/11/05 16:06, Anonymous Anoniem...

dat spul is verkte lekker!
zo de kompjoeter geet uut mot ut aldisudvrouwtje ophalen..ut viertje is geluuf ik kloar..apk dus

ajow

 
At 23/11/05 16:06, Anonymous Anoniem...

im jedenfall soll die karotte d'raus ..

daß ist für daß pferd von Sintnicolaars oder wie ihr die alte trottel..

 
At 23/11/05 19:50, Anonymous Anoniem...

he kom us uut de kast hiernaast

 
At 23/11/05 20:03, Anonymous Anoniem...

ik zie nog steeds geen player op of in de kast

 
At 23/11/05 21:16, Anonymous Anoniem...

Du ! hole duch mahl deine augen aus die hosentasche!..

er steht auf den shrank !!

 
At 23/11/05 22:34, Anonymous Anoniem...

he he nu is tie er dan

 
At 23/11/05 22:35, Anonymous Anoniem...

wel un mooie doos

 
At 23/11/05 22:44, Anonymous Anoniem...

effe zonder gein nou is het balkje opeens wit...oja er stond echt niets de hele dag op de kast

 
At 23/11/05 23:03, Anonymous Anoniem...

huhu dat playbalkje vond ik al een hele prestatie, met dat grammafoontje heb ik mezelf grandioos overtroffen..
ik zat met opgestoken armen te glunderen..

we kunnen heel voorzichtig misschien al richting een juke box gaan denken.. :)

 
At 23/11/05 23:04, Anonymous Anoniem...

werkt het ding nu trouwens?

 
At 24/11/05 02:54, Anonymous Anoniem...

beste RJML codist

Wat mooi, en het werkt
pot jan dikkie je
hebt het 'm geflikt

eddy

 
At 24/11/05 08:37, Anonymous Anoniem...

playbalkje is bij mij echt wit!
ik heb hem een keer gebruikt..en toen was ie weg?
grammafoontje staat er wel..mooi ding

 
At 24/11/05 13:27, Anonymous Anoniem...

vreemd...
bij mij issie slechts enkele seconden wit en dan floep..
al met al ben ik er trots op..
zo en nu naar het ziekenhuis, ik krijg een cameraonderzoek in m'n knie..
die is noch steeds niet de ouwe ..
of juist wel..

 
At 24/11/05 13:35, Anonymous Anoniem...

http://www.traveltheroad.com/broadcastelements/MichaelTyas/Better%20Together1.mov

dit is het adres van het muziekje, Ed als je die vervangt kun je d'r ook een ander geluidje uitlaten komen, misschien iets wat een tijdje duurt een ouderwets kraakt ?? :)
Hij staat ongeveer op 4 vijfde onderaan begin sidebarbox indeling.

 
At 24/11/05 13:38, Anonymous Anoniem...

ik was even de zoekfunctie in kladblok vergeten..

 
At 24/11/05 16:51, Anonymous Anoniem...

http://doetinchem.sp.nl/bestuur/bestuur.shtml

He Roel, Ashley (m'n halfbroertje) is voorzitter Sp Dçhem !

 
At 24/11/05 21:47, Anonymous Anoniem...

dat is tof

 
At 24/11/05 22:35, Anonymous Anoniem...

less is more !!

 
At 25/11/05 09:26, Anonymous Anoniem...

De operatie 



De operatie vindt plaats onder algehele narcose of plaatselijke verdoving. Op de dag van de ingreep dient u nuchter te zijn, d.w.z. niet eten of drinken vanaf middernacht.
De arthroscoop wordt via een klein (1 cm) sneetje in het gewricht gebracht. De kijker wordt aangesloten op een videocamera, die weer verbonden is met een beeldscherm. De kijker wordt tevens aangesloten op een lichtkabel waardoor de binnenkant van het gewricht goed verlicht wordt.
Via een aparte aan- en afvoeropening wordt het gewricht voortdurend gespoeld met een zoutwateroplossing.
Tijdens de operatie kan een tangetje of schaartje in het gewricht worden gebracht om de ingreep uit te voeren. De duur van de behandeling varieert van 30 tot 90 minuten.
Als het technisch niet mogelijk is de behandeling tijdens de arthroscopie uit te voeren, dan kan het nodig zijn het gewricht te openen met een grotere snee. Dit kan direct aansluitend aan de arthroscopie gebeuren, maar ook in een later stadium.
Na een eenvoudige arthroscopische ingreep kunt u dezelfde dag al naar huis. In een aantal gevallen volgt nog een overnachting, bijvoorbeeld wanneer de pijn nog niet goed onder controle is.

 
At 25/11/05 09:45, Anonymous Anoniem...

dat moj ook uns doen...knap ie echt van op..un kiekoperatie

 
At 25/11/05 14:10, Anonymous Anoniem...

ik zit te denken over een Domeinnaam

je weet wel
blabla.nl

wat vind je van
evenlachennaarhetvogeltje.nl ?

 
At 25/11/05 14:39, Anonymous Anoniem...

dat blijft wel hangen.. wat jij roel..

dit vind ik wel wat voor vormgevings sfeer , beetje retro
http://www.secretfunspot.com/signs.htm

maar dat laat zich volgens mij maar lastig combineren..

bij die naam zie je als het ware ook meteen een seriefoto's..

in de lengte bij de naam misschien..

Het is wel een tijd van vreemde bedrijfsnamen..
bij ons in de straat staat een wagen van de

"De snelle Jack Russel Terriër"
koeriersdienst..

 
At 25/11/05 14:45, Anonymous Anoniem...

Pimpen is ook "here to stay..

ongepimpt kan men zich nauwelijks nog buiten vertonen..

Pimp your wedding .nl

pimperklaas de meest persoonlijke sint van nederland..

ik schiet door geloof ik

 
At 25/11/05 14:47, Anonymous Anoniem...

absinterklaas de meest bezopen sint van nederland..

 
At 25/11/05 16:36, Anonymous Anoniem...

winterklaas, de witste van NL

 
At 25/11/05 17:04, Anonymous Anoniem...

Roelof ik heb je net gebeld...., we kunnen nix meer posten help !

 
At 25/11/05 23:42, Anonymous Anoniem...

dat vogeltje moet je er in houden

 
At 26/11/05 17:28, Anonymous Anoniem...

volgens mij hebben we hier van doen met een authentieke Kookaburra ..

 
At 26/11/05 19:05, Anonymous Anoniem...

hoehahoehahaahahwhowaaaaa

 
At 26/11/05 19:50, Anonymous Anoniem...

.. of een chimpansjee.. :)

 
At 27/11/05 19:35, Anonymous Anoniem...

ik houd hem er ook zeker in, was al ff beschäftigd met het aanvragen
van een domeinnaam, die kreeg ik gratis bij een Lycos webruimte, maar dan moet je digitaal betalen, dus toen brak ik de boel maar af, het ging maar om 8 euro 89 maar ja voor ik mijn creditcard gegevens prijsgeef ....
Affijn krijg ik een mailtje van lycos , (omdat ik mijn email adres had achtergelaten daar),... met een aanbod van hunnie om 15 euro gratis korting te spenderen op één van hun webproducten, das dus 6 euro meer dan ik wilde uitgeven..

handige tip dus..

voor lycos homepage aspiranten.

 

Een reactie posten

<< Home