zondag, december 04, 2005

The disclosure project.

3 Comments:

At 4/12/05 17:21, Anonymous Anoniem...

Dit is alweer een oude recording uit 2001 geloof ik, een verhaal dat doet denken aan het nederlandse "Pieper" verhaal met de overleden uitvinder van dat apparaat dat de opslag cappaciteit van Cd's fenomenaal kon vergroten.
De relatie van dit "nieuwe" apparaat met UFO's ontgaat mij andermaal.
Toch kan ik niet ontkennen dat het me fascineert, de ontwikkelingen omtrend nulpunt energie zijn, volgens zeggen al redelijk ver gevorderd..

Als ik me niet vergis brengt deze "materie" tevens een enorm risico met zich mee, in gebundelde vorm zou een 'vuistje' antimaterie, genoeg zijn om de hele aarde te doen verdampen..

Verders is het een vaag onderwerp, waarvan ik vermoed dat het slechts een enkeling boeien kan.

 
At 4/12/05 23:31, Anonymous Anoniem...

Lijkt toch gewoon op een telefoon..?, inderdaad een vaag onderwerp.

 
At 5/12/05 00:47, Anonymous Anoniem...

klopt charles...

is ook vaag.. het handelt over een "krachtveld".. om ons heen...tussen alles.. waar men beweert energie uit te kunnen tappen..

 

Een reactie posten

<< Home