zaterdag, december 24, 2005

surf stuf

1.) http://www.ccmixter.org/

Dit is een pagina waar mensen muziek
delen die ze zelf gemaakt hebben , en als
vrij beschikbaar en deelbaar beschouwen.

2.) Watsgeburt met de Domino-Mus ?
bron : improbable research en ir-Blog


3.) visions of science

Pillars of Creation , kraamkamers van de sterren
foto's van de Hubble-Telescoop etc. verwonder !
zie ook de verdere Site
en :

4.) Googletry freestyle GOOGLE poezie generator (of onzin :-)

5.) Boer Bulten slaapt iedere morgen uit

de koe heeft niemand nodig..........

6.) tot woensdag in de TOL bij de hurricanes < ??

eddy

28 Comments:

At 24/12/05 13:37, Anonymous Anoniem...

een googletry met KOE :

koe
koe and strey lyrics
for songs lyrics
for candy shop cart cars
for sale mustang parts
of the brain tumor symptoms
of the flu symptoms of diabetes
uk lotto texas
instruments of torture pictures
of horses crab cakes

 
At 24/12/05 13:46, Anonymous Anoniem...

Dat was me wel weer een film die je
opgeduikelt hebt Ed..
Ik moest ongewild wel denken aan een high tech afwerkplaats voor Oudkerkachtigen.. er ontbreekt alleen nog een videootje.

dat die zuigkokers zelfs moeiteloos aangebracht kunnen worden op een tepel die 45° scheef staat.. amazing !! Verders geeft de selfmade muziek-deel site iedere keer dat "booing" geluid, ik heb waarschijnlijk de verkeerde progamma's aan boord.
Maar wel fijn dat die mus voor de eeuwigheid is geconserveerd, een beetje wrang dat het hongerige beestje moest worden afgeschoten,vreemd ook dat hij in een koelkast eindigd, op een pakje becel.. en dat de schutter met viltstift op dat kuipje 'dominomus'heeft geschreven.. hoeveel mussen heeft die man in zijn koelkast liggen..?? bizar ook dat er geen beelden waren van de paniek rond het vogeltje toen hij opdook, dat moet toch histeorisch materiaal zijn geweest nee ip daarvan krijg ik excact het zelfde te zien als vorig jaar.. komt die man zonder woorden kraai.Jr, weer in beeld naast een blue pubermeisje met de vraag wat er door haar heen gaat..
bah.... laat ik me maar niet meer ergeren.. er zijn ook leuke dingen zo lijkt het erop dat multiply van J.Lidel een hit gaat worden.. dammm ik wist het .. en dit keer zwart op wit in de prhuus archiven .. de witte soulman..
Verder hoor ik dat er mensen zijn opgenomen omdat er ergens in nederland kokend water door de straten gutst..wat een wereld..

 
At 24/12/05 13:47, Anonymous Anoniem...

Houwdie boer bulten , doar wazzie mien veur!!!

 
At 24/12/05 13:48, Anonymous Anoniem...

oh het is een andere..Piezewiet..

dat is iekenbults..

 
At 24/12/05 13:54, Anonymous Anoniem...

Ik heb een googletry gedaan met boer bulten
dit kwam eruit :


boer




ik snap het niet..

 
At 24/12/05 13:59, Anonymous Anoniem...

dominomus geeft:



dominomus..

 
At 24/12/05 14:22, Anonymous Anoniem...

underground soccer

underground soccer clips lyrics candy shop
cart cars direct
tv listings canada
post codes starter
recipes online calculator
on line and things remembered
connection refused dvd
ripper webrats forum

 
At 24/12/05 16:33, Anonymous Anoniem...

"ik snap het niet"

googles en
freestyle dichters
zijn verguld met
zo'n reaktie

......leuk om te onderzoeken
hoe het werkt : er schijnen al
rappers te zijn die met behulp
van allerlei op google gebaseerde
scripts , de geliktheid ,het ritme etc. van de rap verbeteren.
.....en ongetwijfeld ook dichters,
Google-Suggest autofillin , is er
slechts één van.

groet

 
At 24/12/05 16:39, Anonymous Anoniem...

ruim één miljoen euro opgehaald voor Kongo..

door 3 fm.. how er komt nog een miloen bij van de nederlandse overheid .
2 miljoen en nog wat , dat is toch ruim een luxe villa in nederland, daar kunnen ze in gongo
een heel dorp van uit de grond stampen..

oh wat zijn we heden blij, benieuwd wie het transport van wat gaat doen.. maar daar hoor je nooit wat over..

 
At 24/12/05 17:00, Anonymous Anoniem...

btw ik heb laatst een collage van herinneringen over Enschede op UF
"geknald" verbazend leuk om te maken zo'n half proza..

daar ga je toch niet zo'n machine voor gebruiken...

@d ??

verwende flagalante..

ik heb trouwens nog een mooi boek als tip..

Bill Bryson: ,
Een kleine geschiedenis van bijna alles

Op de eerste pagina verwonderd de schrijver zich over de koppigheid van de oude schrijvers van lesboeken, het lijkt wel of de samenstellers bewust alles negeren wat de moeite waard is zegtie, om daarna meteen een verbluffend grappige constatering te maken over het feit dat we wezenlijk gezien bestaan uit een enorme verzamelingen atomen die allen.. geen enkele uitgezonderd !!,

dood zijn..

haha ik ben reeds verkocht.

voor mij geen Nietsche, Kafka of wat dan ook.. doe mij maar boeken
als deze..

 
At 24/12/05 17:02, Anonymous Anoniem...

lul ik nou zo veel ??

 
At 24/12/05 17:48, Anonymous Anoniem...

wie heeft er zin om mee te werken aan een leuk boekje...

ik heb een idee voor een boekje dat handelt over allerlei zaken die samenhangen met het brein.. dingen als //beter onthouden , bv techniek om lange cijferreeksen te onthouden,// hypnose: hoe het te leren en doen,// creatief leren denken,//misschien info over smart drugs(daar wil ik ook nog wat over weten) // snel lezen ,, dat soort onderwerpen, het moet een klein boekje worden dat voor een bedrag van een euro of 11 als kadootje mee te pakken moet zijn.
Er hoeft niets vernieuwends in te staan, maar gewoon een "to the point" meesterlijk geïllustreerd ..
hulpstukje ,voor mensen die geen zin hebben om veel te browsenen of surfen.de info die er inkomt moet echter wel juist zijn.. ik zoek nog onderwerpen die er bij in kunnen komen en mensen die zin hebben om mee te werken (schrijven) , en derhalve ook honderd % meedelen in het succes van het projectje.. Ik heb geen idee of het wat is of jullie aanspreekt.., maar m'n gevoel zegt dat het wat kan zijn..worden.

 
At 24/12/05 18:15, Anonymous Anoniem...

godver dit wordt echt een stille kerst..

 
At 24/12/05 20:02, Anonymous Anoniem...

nee , als RJ post
dan gaat er op alle
7 de PC's van dit
BLOG een belletje
en dan rent iedereen
als een bezetene naar
het scherm om de openbaringen
snel tot zich te nemen !!!

Wake up mann

het gros kijkt één of
twee keer per week,
enkelen één hooguit
twee keer per dag.

countblessings

yours eddy

 
At 24/12/05 20:05, Anonymous Anoniem...

leuk idee trouwens

 
At 24/12/05 20:16, Anonymous Anoniem...

ben er ook gedoe gehad met naat zijn vader un ongeluk bij toldijk alles uiteindelijk goed maar shit man als je er aankomt rijden en het dak gaat van de auto om getman er uit te halen

tsja zo begon ons weekend vrijdag morgen

 
At 25/12/05 00:24, Anonymous Anoniem...

hmm dat klinkt als even flink schrikken.. we komen net binnen..

ik heb eens horen zeggen dat ze altijd een auto verknippen als iemand aangeeft nek klachten (gehad )te hebben.

we horen het wel, tís te laat om te bellen..

 
At 25/12/05 00:51, Anonymous Anoniem...

Is dat idee over dat boekje echt serieus, RJ?

 
At 25/12/05 01:58, Anonymous Anoniem...

Het idee van dat boekje is zeer zeker serieus Graf.. dat komt als een flits.Waarna ik razendsnel alle ins en outs aan elkander knoop, en weet dat het klopt..

 
At 25/12/05 15:34, Anonymous Anoniem...

alhoewel het nog lastiger is dan ik dacht om brein-onderwerpen te verzamelen.
Ik kom tot een onderwerp of 8.

 
At 25/12/05 23:23, Anonymous Anoniem...

Maar hoe stel je je dat boekje voor? Teksten met illustraties? En wil je het dan laten uitgeven, of in eigen beheer produceren? Vertel er eens wat meer over...

 
At 26/12/05 16:05, Anonymous Anoniem...

ik moet er even over nadenken, ik merk dat ik in herhaling ga vallen als ik het probeer te omschrijven, wat ik niet had gezegd was dat ik in 1e instantie uitging van een onderwerp of 30.. per onderwerp 2 bladzijden + een illustratie, (gemaakt of gevonden.)Het boekje moet een aantal overbodige cursussen de wind uit de zeilen halen, mag wat vaderlijk klinken,
speels zijn, niet 100% serieus zijn, meer speels,maar niet onwaar..er komt dus wat spitwerk bij kijken, maar de onderwerpen leken me leuk.. zo had ik nog 'lucide dromen' in gedachten , 'manipulatie', uitredingen, positieve inprenting, enz,dus ook wel nuttige dingen ,
het onderwerpen sprokkelen ging raps van 1 tot 6.. toen moest ik gaan zoeken.. dit heeft mij wel aan het denken gezet, ook heb ik met iemand uit die bladen branche gesproken en die begon over doelgroepen e.d .concretisering is in de maak, het staat of valt bij het totaal pakket, het moet door succes gedicteerd worden, mag omstreden zijn, zolang het maar niets presenteerd wat toch al dagelijkse praktijk is op veel tereinen.ik denk dat het staat of valt met de kwaliteit zich te onderscheiden, visueel en inhoudelijk..Ik zit nog te denken hoe ik er een komische draai aan kan geven, zodat het zich laat geven.. als sneertje of iets dergelijks.. Ok dit zijn nog wat gedachtes, ik moet toegeven dat het een impulsieve actie was , bovenstaande oproep,en ik ben er nog niet helemaal, maar ik krijg hoofdzakelijk positieve reactie's, vooralsnog eerst eens zien of ik genoeg onderwerpen bij elkaar kan sprokkelen die een gemeenschappelijke deler hebben.. dat had ik iets onderschat..

 
At 26/12/05 23:00, Anonymous Anoniem...

voor de publikatie .. uiteindelijk .. lijkt het me
veel prettiger om de boel uit handen te geven.. alhoewel ik me nog nooit heb verdiept in publicatie's , ik weet dus niet wat
er in "eigen" beheer allemaal mogelijk is..

 
At 27/12/05 00:23, Anonymous Anoniem...

zolang het maar niets presenteert wat toch al dagelijkse praktijk is op veel terreinen..
-----------------------------------
deze zin was incorrect ik bedoelde juist het omgekeerde..
**********************************
en..

Bedankt Foeksia.. maar daar kan ik niet veel mee..

snorry..

 
At 27/12/05 15:41, Anonymous Anoniem...

murmeltje: stom boekje wordt dat..
grit: ja.. stom boekje ja ..

 
At 27/12/05 18:40, Anonymous Anoniem...

de SKEPP-link is serieus bedoeld
roloef, heeft voelgens maj parellellen
met jouw boekje-format
________________________________

de rest is meer een doorzageraj over
mijn eigenste inspiratiebronnen
in de wiccawereld vandaar

iek blaif jou voelgen,

let maar niet op Moermeltje
en griet die ken iek niet
vertrauw maj

Foeks

 
At 27/12/05 19:17, Anonymous Anoniem...

Aah nauw begrijp ik het..
je bedoelt dat een kritisch sceptische insteek.. jaja..

__________________________________

Houd me op de hoogte ..
Mail me desnoods..

bedankt alvast..

 
At 7/1/06 00:26, Anonymous Anoniem...

wat klink ik toch onaardig.. af en toe..

 

Een reactie posten

<< Home