zaterdag, mei 16, 2009

Beck - Already Dead

11 Comments:

At 18/5/09 16:23, Anonymous C...

Om het even in het kader van de filmbeschouwing te houden...
Van t weekend ben ik mij te buiten gegaan aan een razend tieren van hilariteit bij het kijken naar 'Burn after reading' van de Gebroeders Coen...Absolute aanrader...
Maar Beck is ook wel aardig...Met name de cd 'One foot in the grave'...

 
At 18/5/09 16:35, Anonymous C...

http://www.youtube.com/watch?v=6kmJAUs7Vg8&feature=related

Dusss...

 
At 18/5/09 19:43, Anonymous Alchemist...

ah je vond'm leuk :)) ik moet zeggen dat ik ook verrast opkeek betreffende clooney's knutselwoede..

maar ik had toen net 'no country for old men " gezien en met die verwachting zat ik nog de helft van de film..

 
At 19/5/09 16:12, Anonymous C...

...vooral ook de laatste glimlach van Brad Pitt...

 
At 19/5/09 16:25, Anonymous C...

Zelf Boris (naar wie wij tegenwoordig refereren middels het beknoptere 'B') vond het een enorm geestige film...En dat voor een jongen van 14 die met zijn hoofd in een gamewereld zit...

 
At 19/5/09 17:11, Anonymous A...

nou ik vond het nogwel een treffende glimlach.. vrij realistisch.. tis een wreed soort humor, waarbij de lach bij mij op het moment van kijken niet echt losbarst, ik schrik dan gewoon.
maar dat had ik ook bij Dirk Diggler's avonturen, (boogie nights) die is ook pas grappig als de bizarre verhaallijn het kijkgenot domineerd. zoiets

 
At 22/5/09 14:28, Anonymous C...

Jaja...de sluimerende ontaarding van het onvermijdelijke... Ingenieus en pas in tweede instantie hilarisch... De diepgang van het acteerwerk openbaart zich pas na de ontvouwing van het plot...een aanleiding om hem nog een keer te bekijken, zeg maar...

 
At 22/5/09 15:03, Anonymous Alchemist...

Goede acteurs.. die twee.. tis lullig om te zeggen, maar met name Pitt is fenomenaal eigenlijk.. wat een geweldig lullige rol.. :))

 
At 22/5/09 15:04, Anonymous Alchemist...

lullige film..dat is't.. (3x scheepsrecht zucht)

 
At 22/5/09 15:10, Anonymous Alchemist...

gisteren het berini mysterie uit een blikken trommeltje gesneakviewed..
Angels & Demons Dan Brown, Tom Henkes

klotengeluid, en das toch wel 80% van een film.. geluid..

affijn, een film met slechte audio pakt niet, wat dan blijft is een koele registratie.. geschiedsnuffelige-stedentrip- met raadseltjes , slimme film.. aardig.. decent.. zo te schatten..
toch maar niet af gekeken..

 
At 23/5/09 12:38, Anonymous C...

De trailer was een heftig beieren en tieren van, inderdaad u raadt het al, apocalyptische omvang... kortom, ik had al goed gegeten en stevig gedronken dus tieren en razen kon ik zelf ook wel...

 

Een reactie posten

<< Home