zaterdag, augustus 09, 2008

popey

12 Comments:

At 9/8/08 10:39, Anonymous Anoniem...

Onder het motto 'trek eens wat vaker een zwerver de studio in'?
Wat een heerlijk krachteloos bibberstemmetje...

 
At 9/8/08 18:24, Anonymous Anoniem...

:) de beelden getuigen duidelijk van ernstig twijfel bij de regie.. slijten z'm af op het onbepaald gebergte of kwakken z'm tegen de voormalige twintowers.. moeilijk moeilijk..zoveel mogelijkeden..

 
At 10/8/08 09:43, Anonymous Anoniem...

Bij zoiets begin ik altijd aan het bestaansrecht van de hele mensheid te twijfelen...

 
At 10/8/08 22:22, Anonymous Anoniem...

Je bent terug?

 
At 10/8/08 22:23, Anonymous Anoniem...

ja.. jullie zijn terug..

 
At 10/8/08 22:26, Anonymous Anoniem...

verschrikkelijk videootje ook ,

net als hij z'n gemummel begint steken ze ook nog vuurwerk af..

triest..:)

 
At 10/8/08 23:00, Anonymous Anoniem...

zou zo naar un concert gaan !

 
At 11/8/08 00:01, Anonymous Anoniem...

Ach hou toch op! Als je persé manisch depressief wil worden, be my guest!!
Ja, we zijn terug en nog volop in cultuur- en klimaatshock.... Morgen weer aan het werk, tja de realiteit.. We hebben het goed gehad dus!! Montenegro was goed, bij moeder was het goed, wat wil je nog meer? Lekker eten en drinken en verder ... niets!!!

 
At 11/8/08 00:23, Anonymous Anoniem...

nou .. dat klinkt best goed..

zeg.. ik dacht dat je smaandag's vrij was?

werkweek omgegooid?

 
At 12/8/08 12:08, Anonymous Anoniem...

die gast gaat nog een end komen.

 
At 12/8/08 18:17, Anonymous Anoniem...

Ik werk op maandagochtend, ben woensdag vrij... dus morgen! Heb het grut mooi uitbesteed, dus hoera een ochtend vakantie voor mezelf! Zal ik effe "bakkie doen?"

 
At 12/8/08 19:10, Anonymous Anoniem...

das prima.. kom maar anwaaien..de deur is open, en mocht ik er niet zijn dan ben ik binnen 5 minuten terug..

in dat geval staat de koffie linksboven het aanrecht in een nostalgische bus.. naast de filters.. :)

 

Een reactie posten

<< Home