maandag, juli 21, 2008

Dries



Roel Driesvink..het is best grappig ..Dries..

14 Comments:

At 21/7/08 10:12, Anonymous Anoniem...

MAN

 
At 21/7/08 22:00, Anonymous Anoniem...

zodan ..helemaal uitgeluisterd..haha

lekker simpel.. ik snap toch niet dat ze een clip opnemen met een vuilnisbak continu in beeld..

 
At 21/7/08 22:00, Anonymous Anoniem...

zodan ..helemaal uitgeluisterd..haha

lekker simpel.. ik snap toch niet dat ze een clip opnemen met een vuilnisbak continu in beeld..

 
At 22/7/08 18:19, Anonymous Anoniem...

Met de beste wil van de wereld werd het met het afluisteren van het hele nummer helaas niets.
Wat een trieste vertoning.
Geflopt als voetballer en als zanger, wat moet dit toch een positief ingesteld persoon zijn.
Menig ander had reeds lang een boom of brug met touw verkozen boven het nastreven van een carriere.
Hulde Dries, ga zo door...

 
At 22/7/08 20:16, Anonymous Anoniem...

ik zag Dries laatst bij zo'n astrologische bel voor een paar euro-advies-lijn-"show".. das best triest.. als je daar op komt draven.. maar Dries had het er niet moeilijk mee.. nee ..Dries was nieuwsgierig of hij de kuip nog eens vol zou krijgen..
en uit wat oppervlakkige blabla concludeerde Dries al snel dat die kans toch best wel reeel was..

ik mag dat wel .. wat ik minder vind is dat Dries nummers opneemt.. (ik heb er in totaal 2 beluisterd) waarin hij verbluffend genoeg blijkbaar een uitgangspunt hanteerd dat de muziek aan moet slaan bij de gewone nederlander..

en die gewone nederlander rijdt (volgens Dries)blijkbaar met de handen losjes op het stuur naar de Costa Brava .. zelfs nu nog.. kijk dan loop je 20 jaar achter..

 
At 22/7/08 21:46, Anonymous Anoniem...

een ex collega heeft dries ooit in de ballen geknepen

 
At 22/7/08 21:54, Anonymous Anoniem...

oh? waarom dat dan..?

 
At 22/7/08 23:27, Anonymous Anoniem...

hij moest het cafe uit

 
At 22/7/08 23:29, Anonymous Anoniem...

wie?

 
At 23/7/08 20:11, Anonymous Anoniem...

nanne uit de tijd arkenbout arnhem
hij kon werken als un peerd.......ala hij gesnoven had

 
At 23/7/08 20:54, Anonymous Anoniem...

Dus je hard werkende & snuivende ex-collega van Arkenbout kneep Dries in z'n ballen omdat Dries de kroeg niet uit wilde..

 
At 23/7/08 21:16, Anonymous Anoniem...

dat neem ik dan maar aan..
Dries heeft er niets aan over gehouden zo te horen e.d..

:)

 
At 23/7/08 22:32, Anonymous Anoniem...

jammer he

 
At 23/7/08 23:06, Anonymous Anoniem...

och.. ik gun Dries het beste..

 

Een reactie posten

<< Home