zondag, juli 06, 2008

Zo..


D'r is iemand weer helemaal op de hoogte..


6 Comments:

At 6/7/08 22:56, Anonymous Anoniem...

ieuw, da's ziek!! meer dan 1000 pageviews op 1 dag... volgens mij kan dat niet eens...

je kunt toch zien aan 't ipadres wie t is/zijn geweest??

 
At 6/7/08 23:27, Anonymous Anoniem...

nop dat gaat niet , want ik kan maar 100 IP's terug in de tijd en dan kom ik op de 3e van juli uit..

en dit was de 1ste.. dus..

een robot waarschijnlijk met een scan vermoed ik.. ;)

 
At 6/7/08 23:28, Anonymous Anoniem...

een vreemdeling zeker ..die verdwaald is zeker.. ;)

 
At 7/7/08 09:21, Anonymous Anoniem...

hmmm bijzonder vreemd

 
At 10/7/08 12:14, Anonymous Anoniem...

Hey wij zijn nu aan het viewen helemaal vanuit het westen van het land. Uit de stad van Melanie. En het regent hier al 2 dagen... hoezo strand weer!!!!!!
Maar de views is dus goed. Wat moet je anders,dus hoe kloteriger het weer hoe meer viewers. En we hebben toch slechte zomers in Nederland. Volgens mij sinds het ontstaan van het Proathuus.

 
At 10/7/08 16:25, Anonymous Anoniem...

iHet proathuus is ook heel erg blij met jullie .. views

Toch wil het proathuus wel even kwijt dat de hoeveelheid views op geen enkele wijze een aantoonbaar verband vertoond met welke weersomstandigheid dan ook..

het meest significante patroon is vreemd genoeg een stijging in de views bij het uitblijven van te bekijken materiaal..m.a.w de minder het proathuus doet..hoe beter het bekeken wordt..

we zijn er nog niet uit waar'm dat in zit..

 

Een reactie posten

<< Home