dinsdag, april 15, 2008

M

4 Comments:

At 15/4/08 13:50, Anonymous Anoniem...

Volgens mij is het intro van Piazzolla.

Grt Rj

 
At 15/4/08 17:46, Anonymous Anoniem...

Hier vind ik dan weer niks aan...vervelend gedoe in da lounge...
Sorry A...

Btw, ik wilde gister een leuk filmpje posten (de noodzaak om dit vreselijke pseudo-jazz gechill te compenseren is hoog,blijkt plots ;)) maar om de een of andere duistere reden accepteerde Blogger het wachtwoord niet...Weet jij daar meer van?

Grt K

 
At 15/4/08 17:53, Anonymous Anoniem...

Het is een Vid van M allias Mick
die in tegenstelling tot jou niet vergeten was het nieuwe wachtwoord te gebruiken dat het huus door een gevolgde rebus achtig iets is..

M van popmuziek
Praat erover
popmuziek!
in de supermarkt..

 
At 15/4/08 18:44, Anonymous Anoniem...

Ya ya...ik hebbem...ik haddem al...maar toch wilde het niet...whatever...
Maar bedankt anyway...

London, Paris, New York, Munich...
Mix me a molotov...

 

Een reactie posten

<< Home