donderdag, april 10, 2008

Ik weet niet wat het is..

Ik weet niet wat het is..
Maar er is iets aan de hand.. één ding is zeker ..Ik verkoop nooit meer een fiets via marktplaats..Wat een drama.. mensen liggen een derde van de prijs te bieden.. mensen mailen dat ze "ECHT ser gintreseerd zijn!!!" , één dame leverde me een correspondentie op van bijna een a4tje lang, met haar getwijfel en gezeik over een extra batterij.. net nu ik het ding voor een habbekrats aan een man uit Goorle heb beloofd, beld de rijke stinker uit Zevenaar met de mededeling dat "we misschien niet te hoeven onderhandelen, het hangt er van af of mijn vrouw hem fijn vind fietsen".. ik heb het helemaal gehad.. ik heb ondertussen 30 x heen en weer kunnen bellen.. en dat alles omdat er iemand impulsief een fiets koopt .. Sommige vrouwen moeten gewoon iedere week iets nieuws, anders zijn ze niet gelukkig.. gadverdamme wat heb ik daar een hekel aan.!! Ook de aankopen via marktplaats gaan ongewoon irritant.. Ik doe gewoon een bod op een drietal stalen h-balken en krijg een mail terug waarin ik sjacheraar word genoemd!!! en dat zonder tegenbod, maar met de vraag om te bellen over het afhalen en dat alles zonder dat die persoon z'n nummer meemailt ! .. wat is dat toch met de handel tegenwoordig ? de mensen zitten me dwars de laatste tijd.. gooien zich zonder om te kijken voor m'n auto.. bellen nooit terug.. Gisteren vraag ik of de buurjongen even de Hosta's van z'n moeder wil helpen kruien.. (lang verhaal) de jongen loopt weg en komt nooit terug met m'n kruiwagen.. dan sta je daar met twee enorme pollen Hosta's en zie ik die etter gewoon binnen zitten.. met z'n petje..tis een feit.. de mensheid is irritant geworden op een enkeling na..

10 Comments:

At 10/4/08 20:15, Anonymous Anoniem...

Hufters zijn het...en niet eens aardige hufters...met de pet op binnen zitten, 't is een schande!

 
At 10/4/08 20:16, Anonymous Anoniem...

http://www.hostavereniging.nl/

 
At 10/4/08 20:27, Anonymous Anoniem...

wat hosta door het struikgewas.. heel fijn..

 
At 10/4/08 23:14, Anonymous Anoniem...

ik word echt tureluurs..

Mailt die man van de H-balken.. hij had me verward met een andere koper..

of ik nog interesse had in de andere twee balken..

dus ik mail hem dat hij z'n advertentie heeft verwijderd en ik niet weet wat hij nog heeft liggen..tevens vraag ik welke prijs hij ervoor in gedachten heeft

wat mailt die man terug?

dit :

[i]Ik heb voor de balk 30 € gekregen dus het resterende lijkt me redelijk[/i]

dus ik zeg je bedoelt dus 20 piek..
en dat ik daarvoor wel kom..tijd&plaats e.d

mailt'ie me dit (letterlijk):

[i]moet ik je maten nog mailen?"[/i]

dus ik weet het niet.. of hij wil m'n kennissenkring op de hoogte houden..of is helderziend >:(

 
At 10/4/08 23:15, Anonymous Anoniem...

en waarom werkt italian nou weer niet .. >>>:((((

 
At 10/4/08 23:22, Anonymous Anoniem...

en wat dus ECHT irritant is:

mensen die op marktplaats iets aanbieden..

het dan verkopen!

vervolgens de advertentie NIET verwijderen!!!

maar in plaats daarvan de oude advertentie aanpassen door er met koeieletters neer te kalken


SORRY,VERKOCHT!
____________________________________


HAAAAAAAL
DAAAAAAAAN
WEEEEEEEEEEEEG!!!!!!!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>:(((((((((((((

 
At 11/4/08 00:30, Anonymous Anoniem...

Tja...On the other hand, ik heb vandaag die hardhouten tafel (voor de onwetenden: een donkerbruin gelakte koloniale teak tafel (ongetwijfeld illegaal gekapt, maar hij was gratis (een een-tweetje met een collega om de baas te naaien :)))kaalgeschuurd en in de lijnolie gezet...man wat een feest voor het oog...als ik elke week een laagje olie aanbreng krijg ik me een glans die in subtiliteit alle lakken doet verbleken...

 
At 11/4/08 01:16, Anonymous Anoniem...

weet je wat ook een lust voor het oog is

gewoon zo'n oude balk van dennehout..

dat oliën .. het lijkt dan net of het diepte krijgt..als een katteoog..
zo'n steen..

 
At 13/4/08 21:07, Anonymous Anoniem...

Heb me juist van de week een donut van onyx aangeschaft...gewoon, om aan de nek te hangen...ik kan me herinneren dat ik jarenlang met zo'n ding in mijn mond leip te sabbelen, hopend op een of ander wonder gebaseerd op geneeskrachtige/weldadige uitstraling...

Ik voel me een beetje dom nu :)

 
At 13/4/08 21:58, Anonymous Anoniem...

verlovingsdonut?

 

Een reactie posten

<< Home