donderdag, januari 17, 2008

Hardware.nl

Op zoek naar een manual voor de Berker 283010 (wisseldimschakelaar)
kwam ik op DEZE site terecht.. en daar kijk ik toch even van op.. het ding blijkt hier voor minder dan de helft te koop dan wat ik er voor betaald heb .. 36 euro.. als ik het me goed herinner wist de Formido mij 85 piek uit de zak te kloppen voor het geval.. of was het minder.. affijn m'n lange termijn geheugen is niet helemaal wat het zou moeten zijn.. Heeft u recentelijk nog iets gekocht.. en het staat in het assortiment van deze leverancier.. laat me dan even weten of ze daadwerkelijk zoveel goedkoper zijn.. B.V.D

5 Comments:

At 18/1/08 11:50, Anonymous Anoniem...

De hotel schakeling werkt weer!

wat een misère was dat..wat een tijd heb ik verloren aan het stomme toeval dat de zekering het net moest begeven bij het verleggen van de kabels..

dan vermoed je dat het probleem in de kabels zit en niet in de schakelaar.. hoe vaak dat dat me niet gebeurd.. flink oponthoud door verkeerde aanname..

 
At 18/1/08 13:40, Anonymous Anoniem...

Kleine oorzaken, grote gevolgen...

 
At 18/1/08 13:55, Anonymous Anoniem...

Maar dit linkje staat al in mn favo-lijstje...

 
At 19/1/08 01:11, Anonymous Anoniem...

ik vergeet telkus te sjekke wak nou voort ding heb betaald..

teveel bonnen..en als ik er weer ben dan heb ik andre dingen aant hoof

voor een georganiseerd persoon is digitaal inkopen zeer lucratief.. dat lijkt me toch zeker..

Als het weer wat beter is gaan we die muur van joe is onderhanden nemen ..waarde.. en dat schutboard..

 
At 20/1/08 11:52, Anonymous Anoniem...

Eerst van de week even die nokvorsten...ergernis alom...

 

Een reactie posten

<< Home