donderdag, augustus 17, 2006

van Diesel en Diderot

Wellicht komen we deze ooit nog tegen in
Afrika, Afghanistan, Armenië, of Amsterdam
Na jarenlange trouwe dienst, gaat haar derde leven elders van start
van GTW-BuurtBus, naar Zwerf-auto, tot ............... ???

Ruim een meter lager, 27 jaar oud, maar ze ruikt , voelt, en klinkt hetzelfde
Van Diesel en Diderot , ik wil de werking van een voertuig begrijpen,
en veel zelf kunnen doen, kan bijna hetzelfde garageboek aanhouden !

en de kleur ? toeval bestaat niet, onze derde auto met hetzelfde kleurnummer


tot ziens , Eddy

13 Comments:

At 18/8/06 00:12, Blogger Alchemist...

twee meccano-dozen in één topic,
inderdaad, van Diesel en Diderot


hihi

 
At 18/8/06 00:20, Anonymous Anoniem...

Damn !
dat lijkt net mijn gele
Hummer

 
At 18/8/06 02:04, Anonymous Anoniem...

diesel.. diderot..

ik zie weer het verband niet :(

 
At 18/8/06 02:06, Anonymous Anoniem...

maarrr.. lekker wagentje .. vast van een dokter geweest .. ooit

schitterend :)

 
At 18/8/06 16:57, Anonymous Anoniem...

Wow, wat een gave bak. Ik hou helemaal niet van die lelijke Mercedessen en toch meen ik het.
Waar is dan toch die fijne bus gebleven...?

 
At 18/8/06 17:38, Anonymous Anoniem...

Als je maar lang genoeg wacht wordt het vanzelf weer mooi!

 
At 18/8/06 22:25, Anonymous Anoniem...

kan die ook bermen?

 
At 19/8/06 00:24, Anonymous Anoniem...

Ik heb zelfs even mogen ruiken van middag..

hmmm van die lekkere cockpit-spray luchjes..

mooi radiootje d'r in
een basswoofer formaat oliedrum in de laadbak..

echt een hebbedingetje.. wel het achteraampje dichtdraaien Heidy !!

voor je het weet is al die vertrouwde kleur en techniek opweg naar het oostblok !!

Al die klussers moeten ook weer terug!!

 
At 19/8/06 21:52, Anonymous Anoniem...

heb ie dan polen an ut wark?

 
At 22/8/06 14:12, Anonymous Anoniem...

Bah,
Wat een vieze oude diesel.
En maar praatjes over het milieu verkopen...
Zet er dan effe een roetfiltertje onder. Mag je best zelf doen hoor.
Voor de rest... heel trendy.
Ik hoor dat oude mercedessen het nu heel goed doen in de Grachtengordel. Een soort van: "Dan maar Goed Fout het maakt toch allemaal niets meer uit".
Ik denk dat een nieuwe Hummer beter is voor de natuur.

 
At 22/8/06 19:14, Anonymous Anoniem...

Nou,nou,nou,

Muhammad moet dat nu weer zo agressief?
Laat ieder toch zijn vrijheid.

de Kat

 
At 24/8/06 22:58, Anonymous Anoniem...

deze stinkster heeft een EuroCat-II katalisator en een roetfilter, en nog ruik je'dr , maar je kan de offshoot gerust inademen , zuiver gas komt eruit zonder roetdeeltjes, ik denk erover om op RapsÖl te gaan rijden, dan denkt men dat er een frietkraam voorbij komt !

Een dame bij school merkte op "wat een slagschip" maar toen ik antwoordde dat de wielbasis van haar VW-Passat-station groter was zong ze een toontje lager
bah, moderne gezinsauto's zijn vaak nog onbenulliger dan dit beschaafde toeristenbakje.............ach ik begrijp het wel, ik begrijp meestal wel het meeste, de keuze voor dit autootje was voornamelijk een kwestie van sentiment en kostenefficientie per kilometer

 
At 27/8/06 01:10, Anonymous Anoniem...

Lekker Gassen .. BLOAZEN !!!!

 

Een reactie posten

<< Home