woensdag, augustus 02, 2006

op wie Roelofjan nog meer lijkt


Ik zocht het item "op wie ik allemaal lijk"van Roelofjan Deze moet er zeker bij. Elke week adverteerd deze Herman Tomesen in de plaatselijke suffertjes...Wij hebben m onlangs op een van onze vele begrafenissen gesproken. En ja hij is net zo sympathiek als hij er uitziet....Helaas zijn de suikerzakjes die we voor het plakboek hadden meegenomen in de wasmachien geraakt.....
Maar vinden jullie ook niet dat deze bij de bestaande verzameling van dubbelgangers van Roelofjan moet?

7 Comments:

At 2/8/06 22:17, Anonymous Anoniem...

ik kan het topic ook niet meer vinden.. jammer dat het op datum het archief in gaat en niet op titel.. echt irritant.. maar goed, volgens mij heeft Herman een bollere kop dan ik..

 
At 2/8/06 22:29, Anonymous Anoniem...

Mwao...

 
At 3/8/06 11:43, Anonymous Anoniem...

nou ik wist niet wat ik zag toen ik Herman Live zag, sprekend onze Roelof

 
At 3/8/06 20:10, Anonymous Anoniem...

kan het niet gewoon zijn dat je me overal ziet Naat ? :)

 
At 3/8/06 20:22, Anonymous Anoniem...

waar het hoofd van vol is...

 
At 3/8/06 21:03, Anonymous Anoniem...

:) gelukkig heb je de buik nog niet van me vol ..

ghe ghe

 
At 4/8/06 00:35, Anonymous Anoniem...

kletskous.. :)

 

Een reactie posten

<< Home