donderdag, juli 20, 2006

warm he!

hoe hou je je hoofd koel........

5 Comments:

At 21/7/06 00:30, Anonymous Anoniem...

ut geet slecht met earpels bie boer eggink

 
At 21/7/06 01:02, Anonymous Anoniem...

Toch gelukt scheids...
Een fijn topic over warmte en wat het met ons doet.

Ik ga er bijvoorbeeld een beetje van zweten, vies he...
Met van die plakhandjes het toetsenbord beroeren, getver...

 
At 21/7/06 14:48, Anonymous Anoniem...

men kan slecht gissen naar de effecten die het weer heeft in verdrukte contreien waar de moleculen smachten naar bevrijding van het omsluitend vocht..

 
At 21/7/06 16:59, Anonymous Anoniem...

Ik ben vanmiddag voor het eerst sinds jaren weer eens naar het zwembad geweest. Was heerlijk verkoelend. En ik kon nog zwemmen ook. Enige minpuntje was de gast die naast me zat. Hij begon over zijn Duitse herder...Dat het een heel gevaarlijke hond was, dat niemand behalve hij met het beest om kon gaan, dattie er een hele stapel 'papieren' bij had, dat het erg moeilijk was om met zo'n beest om te kunnen gaan, echt heel erg moeilijk, dat bijna niemand dat kon, maar dan ook echt bijna niemand, dattie zijn hond eenkennig had opgevoed omdat je anders geen hond had... Het kostte me nog flink wat moeite om het gesprek te laten doodbloeden. (jaja, zucht, nee, dat zal wel niet, zucht) Aaaaaaarch.

 
At 23/7/06 13:58, Anonymous Anoniem...

een koelkast element met een accu op je hoofd monteren

 

Een reactie posten

<< Home