donderdag, maart 09, 2006

In slaap? wake up!

Al eerder onder de noemer "In Slaap." vermeld, ons voornemen om zaterdag a.s. (11 maart) over te huizen naar ons paleisje. De uitnodiging aan de verhuizers staat nog steeds, want een beetje hulp is natuurlijk nog steeds zeer welkom. We moeten vooral de grote en helaas ook de wat zwaardere spullen uit twee huizen nog naar de Wilhelminastraat zien te krijgen.
(Dus R-J en Beunhaasje jullie zijn meer dan welkom net als ieder ander trouwens)

Groet,
Erik en Sabine

4 Comments:

At 9/3/06 20:19, Anonymous Anoniem...

Ik hoop dat de geïmproviseerde revisie van de pick-up's stroomverdeler goed uitpakt, ik zal morgen vroeg eens zien offie starten wil met z'n nieuwe vloeibare pakking.. blijkbaar had het geval ineens een cariere als mixer in gedachte.. Ik heb geen idee wie er achter het beunhaasje steekt trouwus.. we zullen zien, jammer dat het charmante duo Naat en Ladida uitgerekend zaterdagmiddag hebben gekozen om hier langs te komen.. dus ik hoop dat jullie voldoende kano's en rondo's in huis hebt als troost..

 
At 9/3/06 23:04, Anonymous Anoniem...

....In enigzins verstrooide
toestand , belde ik Erik met de
vraag of ik morgen nog kon helpen,
waarbij hij me zachtjes toevoegde
dat het donderdag was, en zij
zaterdag gaan verhuizen.

Na deze Update van mijn hier-en-nu-gevoel
gaf ik aan zaterdagochtend wel
'even' langs te waaien om te horen
waar en of er hulp nodig is.

verder staat de telefoon 0314326826 ,
de gehele dag doorgeschakeld via *21*
naar m'n mobiel, en is er een busje
beschikbaar.

tot gauw ziens,

Eddy

 
At 11/3/06 17:21, Anonymous Anoniem...

klus geklaard.. :)

 
At 11/3/06 19:32, Anonymous Anoniem...

ja euh ........... ja ?

 

Een reactie posten

<< Home