zondag, augustus 07, 2005

anti bio tikum altijd bij me


Teatree - Olie

in '14 '18 hadden ze het bij zich , tegen de loopgraafvoet , de aboriginals , daarmee een kentering in de ongelijke strijd tegen de stinkbeestjes aldaar bewerkstelligend , een geurig krachtig middel , ik ben er lyrisch over , en wil het u lieve fora-sniffers niet onthouden.............
________________________________________
http://www.longfeng.nl/articles/teatree.html


jullie mogen het middel altijd uitproberen , je hebt bijvoorbeeld ergens een steenpuist , en toevallig kom ik een bakkie doen , dan vraag je naar dat ene flesje dat ik altijd bij me draag , dan laat ik een druppel van de inhoud op de steenpuist vallen , en spreek daarbij vertrouwenwekkend uit ; morgen zal ze weg zijn ( je steenpuist , en je huisgenoot , want het spul meurt enorm ) groet Eddy

21 Comments:

At 7/8/05 01:41, Anonymous Anoniem...

Ik heb nogal last van bepaalde flora in de bilnaad beste Ed, zou je daar ook eens aan willen kijken?
(een soort grijze schimmel die daar lullig genoeg spontaan de kop op steekt)

http://new.wavlist.com/tv/032/mred-hello.wav

Die krijg je terug jongen..
jij bent zuur jongen...

oh wat ben jij zuur !!!!

 
At 7/8/05 02:15, Anonymous Anoniem...

Laat maar komen m'n vriend , koffie , koekje d'r bij , en bukken........wedden dat het werkt ?

daarna weet je een ding zeker : je bent weer kerngezond , maar nog steeds grijs , en je stinkt een uur in de wind , maar ja , echte vrienden .......

 
At 7/8/05 10:26, Anonymous Anoniem...

wat is dit vooriets , het lijkt wel klazien uut zalk

 
At 7/8/05 14:40, Anonymous Anoniem...

het lijkt wellicht iets van K. UUT Zalk , maar het ZIJN de A'-born-orriginelen IN Australie.
.......kijk maar.......

 
At 7/8/05 15:28, Anonymous Anoniem...

Bestos Ed,Foi então que.., subitamente, a minha consciência como que se iluminou por dentro
K.uut Zalk ?
e percebi, duma forma puusta steen viva, que todo o universo é feito de partículas de material dans de naados ???

 
At 7/8/05 18:34, Anonymous Anoniem...

........eh ja , dan ken ik ook nog een leuke Esperanto-site , maar daar kon ik 't niet op vinden

 
At 7/8/05 23:44, Anonymous Anoniem...

..

 
At 8/8/05 00:01, Anonymous Anoniem...

......alweer anoniem hé ? ....als ondergetekende nu dezelfde shit had gepost , maar dan anoniem , dan had je nog wél met me gepraat , hetgeen de verleiding erg groot maakt om dan ook maar anoniem te gaan , niets hypocriets , lees menselijks , is ook mij tenslotte vreemd niewaar ? ik haat anonieme vreihijd van meningsuiting , al moet gezegd worden , dat je er in sommige gevallen wel langer door blijft leven , genoeg gezeverd , zullen we 't goedmaken ? ik kus je op beide wangen , al zou ik anoniem gezegd hebben ; op beide billen ,

groet Eddy

 
At 8/8/05 00:31, Blogger Alchemist...

kweenie...

 
At 8/8/05 00:31, Anonymous Anoniem...

ok dan

 
At 8/8/05 00:32, Anonymous Anoniem...

het begon me toch al te vervelen

 
At 8/8/05 00:34, Anonymous Anoniem...

Aboriginals met een loopgraaf voet, hoe kom je d'r op , ik wist trouwens niet dat je dat spul echt had.. dit heet in forum kringen trouwens slow chat

 
At 8/8/05 01:17, Anonymous Anoniem...

k'wis nie dat je daar verstand van had ik zat nog wat te mijmeren over anonimiteit en vrijheid van meningsuiting, over het "podium"
waarop en anonieme meningen in aantallen, en hoe het zo komt dat je anonimiteit haat enzo , maar what the hek ik ga maar eens pitten
zie je later,

 
At 8/8/05 01:19, Anonymous Anoniem...

OK , je moet diep en laag gaan om 12 comments te krijgen , oh ja , 't waren trouwens soldaten in het engelse leger in '14 '18 , ze hadden het in de ransel als PSU , en omdat in de Great War , engelse soldaten best "vrijwillige" ex-gevangenen uit australie konden zijn , hadden deze soms ongebruikelijke middelen bij zich die verbazend goed uitwerkten op de huid-gruwelen in de loopgraven . joaw I recken zodoende , HidiHeyHidiHow Eddy

 
At 8/8/05 01:19, Blogger Alchemist...

het wis monster is langs geweest geloof ik haha

 
At 8/8/05 01:20, Anonymous Anoniem...

leg dit maar eens uit :)

 
At 8/8/05 01:23, Anonymous Anoniem...

Herwonnen kompel , laat ons te bedde gaan , aanstonds breekt een nieuwe werkdag aan ,
welterusten

 
At 8/8/05 01:28, Anonymous Anoniem...

Ik heb vakantie mijn waarde, maar ik zal mij toch ten ruste leggen, op mijn rechter zijde.

 
At 8/8/05 12:52, Anonymous Anoniem...

Ahum Eddy, Hoe zit het met het taal gebruik?????
Kussen op billen!!! gatver. Vrijheid van meningsuiting!!!
Sinds wanneer mag dat... of geld het alleen voor enkele personen.
Maar goed. Hier heb ik iets dat je zelf gebrouwen hebt ooit en dat waarschijnlijk alle grijze schimmels tussen bilnaden, loopgraafvoetjes weg zalbranden.
Ik vond het in de kast tijdens mijn opruim woede.
Komt ie.....
Eddy's koffie tinctuur.
1/2 liter jonge jenever (olifant)
200 gr bruine kandij
1 zakje vanille suiker
85 bruine koffie bonen.

Dagelijks de inhoud omschudden.
Na 6 weken Proeven. Indien o.k. Bonen er uit zeven en deppen maar.

 
At 8/8/05 22:31, Anonymous Anoniem...

taalgebruik ? taal is alles alles alles , maar taal heeft een context nodig en levende gebruikers , die de context kennen en elkaar weten te bereiken , anoniemen zijn de zombies in dit verband , ze voldoen niet aan de voorwaarden , ze leven niet , ze hoeven niet eerst moeite te doen om de context te begrijpen , en ze zijn onbereikbaar,

vandaag zelfs 11 van de 15 teksten anoniem , best leuke verhalen , maar niet wetende van wie deze komen , zegt het me minder...........

.......het kussen van billen kan heel fijn zijn , mits niet anoniem , dat is de clou , de een geeft zijn of haar naam bloot , de ander zijn of haar billen , een kwestie van afspraken , en vooral vertrouwen,

kijk zo hebben zelfs "anoniem Bloggen" , en "aanranden" hun analogie wanneer je de context kent.

groetjes Eddy

.......Ik kom bij jou een koffielikeur behandeling halen , lief anoniempje

 
At 9/8/05 16:04, Anonymous Anoniem...

kijk zo hebben zelfs "anoniem Bloggen" , en "aanranden" hun analogie wanneer je de context kent.
(door ed)

alle voors hep ze teges ,ed.
ik ben nog geen echte ano's tegengekomen.
laat ff weten hoe de behandeling was..

 

Een reactie posten

<< Home