vrijdag, augustus 05, 2005

De opvouwbare vrouw opgeblazen.

4 Comments:

At 23/8/05 18:35, Anonymous Anoniem...

Dat stelt toch niet veel voor, zeker net de eerste behandeling gehad.

 
At 23/8/05 23:11, Anonymous Anoniem...

ik zou een serenade op het volgend instrument willen brengen , wanneer mij de eer te beurt zou vallen , deze dame naar het bal op 2 september te mogen begeleiden , frere eduard

 
At 24/8/05 19:25, Anonymous Anoniem...

Lijkt me best wel es leuk om aan die knoppen te trekken frère, maar voorlopig beperk ik me tot mijn toetsenbord. 270 hits ofzo zie ik , nah kan deze ook wel weer de archieven in, nu hebben we hem allemaal gezien, die arme Dian..
wordt ook altijd gepest...
Met de groeten van Body en facial suggestions..waar heb ik dat logo toch gelaten

 
At 25/8/05 21:44, Anonymous Anoniem...

Ja Roelof stop hem maar weer de archieven in, stond ie toch al goed, je moet niet van die oude melkkoeien uit de stal halen.

 

Een reactie posten

<< Home