zondag, juli 25, 2010

Inception



nu al in de top 3 aller tijden geschetst.. opmerkelijk..

16 Comments:

At 25/7/10 15:21, Blogger Alchemist...

vanavond dus ..cinecity ;)

 
At 27/7/10 14:01, Anonymous C...

...IN 3D!!!!

 
At 27/7/10 22:06, Anonymous A...

what de poop.. istie ook in 3d.. ???
geef even een licht hysterisch gilletje als je weet waar hij in 3d draait..

 
At 29/7/10 11:57, Anonymous C...

Nah...loos alarm...maar het had wél gemogen (gemoeten zelfs...). Sorry voor de ophef...

 
At 29/7/10 14:37, Anonymous C...

http://screenrant.com/christopher-nolan-talks-3d-imax-inception-mikee-50838/

 
At 30/7/10 16:09, Anonymous A...

hm.. d'r was wel een 3d trailer op joetube, maar ik heb geen brilletje.. dus .. het leek er wel op..
had wel spectaculair gewezen.. zonder ook wel..

een tikkie over de top.. en ook niet echt .. het onderste uit de psychologische kan.. vind ik .. deze film.. in de top3 aller tijden hoort de film bij lange na niet iig..

 
At 30/7/10 16:13, Anonymous A...

geen huiver.. geen schok..geen echte verassing, geen lach, vlakke spanning.. neh..

 
At 31/7/10 02:25, Anonymous C...

Men roept al snel iets van topdrie oid...leuk is al lang niet meer leuk genoeg...
Ik denk da'k terminator 2 nog maar eens op zet...

 
At 31/7/10 02:27, Anonymous C...

Of gewoon een boek ga lezen...old skool...
Isaak babel of zo...om mezelf een beetje bescheidenheid bij te brengen zonder laf te worden...

 
At 2/8/10 20:53, Anonymous A...

Grappig, ik was de bios nog niet uit of ik had ook al dat plan.. om maar weer eens wat te gaan lezen.. opvallend.. want de film is zo gruwelijk oppervlakkig.. om naar van te worden..

ondertussen wel een cam gezien van predators stiekem..

en die is op drie saaie donkere momenten na.. ouderwets goed op de leest van deel 1 geschoeid.. helaas duren die drie momenten een halve film.. maar goed..

voor een camversie is de film te geinig..

Die Babel.. da's echt een slachtoffer van z\'n tijd geweest geloof ik.. as ik de wiki zo eens na snuffel.. en dan toch humor houden..

ik zal ens zien of de bieb nog steeds bestaat..

 
At 3/8/10 12:14, Anonymous C...

In de bieb zul je Babel niet snel vinden...toevallig wist ik een paar werkjes van de beste man op te snorren op boekenbeursjes en in kringloopsituaties :)

Ach, en anders lees je toch wat anders, zolang het maar substantie heeft...op dit ogenblik lees ik 'Het Motorrijwiel' van Ing. Seyffardt, Wolters-Kluwer, uit de tijd dat die nog een kantoore in Jakarta Hadden...

 
At 3/8/10 12:16, Anonymous C...

Maar als je toch volhard in Babel..'De rode ruiterij' en 'Verhalen uit Odessa' zijn huizenhoog favoriet...vooral de laatste...

 
At 3/8/10 18:18, Anonymous A...

leuk.. een boek.. dat was toch zo'n stapel faxen met een kaft hè? ;)

 
At 4/8/10 02:46, Anonymous C...

Heh Yakkes...

 
At 6/8/10 00:48, Anonymous A...

ach,, laten we de voet aan den gronde houden.. ook als het ego door het blauwe scheeert.. , chet baker ineen duikt.. en andere zaken die // die het uitroepen

 
At 6/8/10 10:37, Anonymous C...

Makkers, de nieuwe oogst is vroeg dit jaar!

 

Een reactie posten

<< Home