zaterdag, maart 27, 2010

Tis beter van niet..

10 Comments:

At 27/3/10 14:29, Anonymous C...

Die hulpverlener is te erg...

 
At 27/3/10 14:55, Anonymous A...

Hé, er is nog wat.. wat ik wil bespreken.. ??

tis me wat..

 
At 27/3/10 15:20, Anonymous C...

vertel!

 
At 27/3/10 15:24, Blogger Alchemist...

euhh ;) nee

die aanhef van de hulpverlener !

maar goed.. ik heb niets te bespreken ..
ik zit te wachten op sollicitatie-nieuws van een bedrijf ..een orthopedisch bedrijf in arnhem

dat zal wel het weekend overgaan denk ik nu.. jaja..neeee

uche.. ;)

 
At 27/3/10 15:45, Anonymous C...

Okee...nou knul...zet hem op!

 
At 1/4/10 18:29, Anonymous jc...

ja, zo gaat dat dan...

het wordt trouwens niet helemaal duidelijk wie hier een verstandelijke beperking heeft...

ja, het is verdrietig...



succes in Arnhem!
Of heeft het al wat opgeleverd?

 
At 1/4/10 18:37, Anonymous Alchie...

Medio april begin ik als leestenmaker .. dus

yep, dat kon slechter..

heb je zelf al weer wat in het vizier?

 
At 1/4/10 18:46, Anonymous Alchie...

;) triest hè die hulpverlener..

"en dat zeg ik niet, omdat ik een hekel aan je heb"

 
At 2/4/10 09:32, Anonymous jc...

Met zulke voorbeelden geef je natuurlijk niet veel hoop dat het ergens in de hulpverlening wel klopt.
Kutwerk, noemt de hulpverlener het.
Dat is al een fijne basis voor een goed gesprek.



Maar fijn man, dat je binnenkort aan de gang kunt.
En dat zeg ik niet omdat ik, ach laat ook maar... ;-)

Ik werk natuurlijk nog gewoon fijn voor ReetBusiness en heb de eerste twee afwijzingen binnen.
Ach, we zijn net begonnen.
En er is nog tijd...

 
At 8/4/10 10:30, Anonymous C...

Die hulpverloser lijkt sprekend op Rene Gregoor...

 

Een reactie posten

<< Home