zondag, november 23, 2008

't schoap an't drieten.

4 Comments:

At 26/11/08 14:37, Anonymous Anoniem...

Antroposofen...yuk...

 
At 27/11/08 00:56, Anonymous Anoniem...

vreemd hè.. dis zo alternatief..

das toch niet normaal..

ja ik was op zoek naar info over vilt.. das breien zonder puzzelen zeg maar..

 
At 2/12/08 14:16, Anonymous Anoniem...

t is niet eens alternatief...ik bedoel...waar is het een alternatief voor dan...t is gewoon stom...hier in Zutphen barst het van dat volk en die verzieken de sfeer echt wel...en niet zo'n klein beetje...gereformeerden zonder god, dat zijn het..maar goed, genoeg geërgerd...

 
At 2/12/08 15:26, Anonymous Anoniem...

Zakdoekje leggen
Niemand zeggen
Kukeleku zegt onze haan
2 paar schoenen heb ik aangedaan
1 van stof
en 1 van leer
hier leg ik mijn zakdoekje neer

 

Een reactie posten

<< Home