vrijdag, augustus 22, 2008

Godverdomde kutweer

Heb ik hier de riolering blootgelegd.. 3 m2 grond verplaatst.. een enorm gat naast achter het huis.. sta ik te twijfelen of ik'm wel moet doorzagen.. godbehoede me dat ik nog een beetje voorzichtig ben.. nadat ik de inspectiedoos van de riolering op z'n kant had gedraaid om te zien hoeveel drek het leiding traject bevat.. en dat was teveel bleek toen het spul niet wegliep.. breekt me hier toch een hoosbui los verdomme.. de halve fundering spoelt bijkans nog net niet weg en gvd de hele kelder vol met stront..

oorzaak een propje mos met takken dat de dakafvoer van de buren blokkeerde .. wat een zondvloed godnonderju.. ik schijt 7 kleuren stront hier.. verdomme

9 Comments:

At 22/8/08 17:21, Anonymous Anoniem...

De hele kelder vol met stront....Ja, er zijn dagen dat alles tegen zit.

GvL

 
At 22/8/08 21:46, Anonymous Anoniem...

heb je mooi un gierkelder

 
At 22/8/08 22:00, Anonymous Anoniem...

nou , die stront..is niet leuk..maar om die grond te zien wegzakken.. dat was echt niet grappig.. daar schrok ik van..

het duurde even voor ik doorhad dat die pijp verstopt zat

 
At 22/8/08 22:01, Anonymous Anoniem...

Hou vol!! Na regen de strontvloed... Maar het wordt echt mooi weer, hebben ze gezegd... Zie jullie morgen op Huntenpop, ga er onverwachts met Ot naartoe.

 
At 22/8/08 22:11, Anonymous Anoniem...

strontvloed.. :) oke we zijn er rond zessen.. . geen idee wat ik aan moet.. op rockinpark heb ik de hele dag in rubber laarzen gelopen ..shit zeg..en warm dat het was.. en droog dus.. behalve in m'n laarzen..

 
At 22/8/08 22:14, Anonymous Anoniem...

echt knudde was dat.. en dan komen er van die hippe vogels langs..die concert profi's met rasta haar en kleurige dingen aan..en van die lekkere sandalen uit peru.. en dan sta ik daar met rubbere laarzen en een overhemd onder de arm..

 
At 22/8/08 22:41, Anonymous Anoniem...

Trouwens wel grappig.. half nederland die van der Weijden niet kan spellen komt momenteel binnen struinen..

 
At 22/8/08 23:11, Anonymous Anoniem...

Welnu, morgenavond is het droog volgens Marion de Hond, maar wel fris.. dus een lekkere fleecetrui bij de hand zal geen overbodige luxe zijn. Bovendien gaan wij fietsen, dus geen sandalen uit Peru.. Zag vanmorgen Ernst bij Yunio, wel raar toen ik Kobe ophaalde, dat hij samen met zijn kinderen brood zat te eten... Die kinderen zijn trouwens grappige mixen van Ernst en Ynske geworden, erg herkenbaar... moet ik weer denken aan die verhalen die wij om beurten schreven, ik heb ze nog bewaard!!! Ook de tekeningen van de boot heb ik nog.. zitten ook nog tekeningen van C bij. Zullen we ze een keer lezen en bekijken? Was toch een leuke tijd met het lied "huilen" en "klokken luiden" van André v. Duin.. oei, nu draaf ik weer door... ik stop.

 
At 24/8/08 23:52, Anonymous Anoniem...

het was een tijd waar ik met plezier en alle vormen van voldoening op terug kijk..dat staat vast :)

 

Een reactie posten

<< Home