donderdag, maart 27, 2008

even wachten nog..

18 Comments:

At 27/3/08 22:55, Anonymous Anoniem...

Ik wist het wel...wat een gelul zeg...mediacircus...

 
At 27/3/08 23:12, Anonymous Anoniem...

my GOD (oeps)
this thing takes
forever to download
I prefer non-crouded
mozart opera pieces

they run like the wwwind !

and contain more humor too

TH

 
At 27/3/08 23:37, Anonymous Anoniem...

Geert heeft nog minder humor dan haagse Anouk.. de man is is de citroen in de vlaai..
het kiezeltje in de prei..


affijn..ik krijg die hele film niet in beeld..

 
At 27/3/08 23:39, Anonymous Anoniem...

ooh wacht ..jetzt geht's los !

 
At 27/3/08 23:43, Anonymous Anoniem...

nèh.. bitje bij beetje.. dit wordt uitzending gemist vrees ik..

ik hoor een soort knisperen en een suck achtig geluid..

oh jee.. dit ga ik niet trekken..

 
At 27/3/08 23:53, Anonymous Anoniem...

Shit.. C !! wat heb jij dan voor een turbo lijn.. ??


mis ik wat ???

 
At 28/3/08 00:13, Anonymous Anoniem...

http://www.fok.nl/mirror/fitna.html

hier istie ..

 
At 28/3/08 00:25, Anonymous Anoniem...

tja.. het begin is sterk..

de film is te lang..

 
At 28/3/08 01:13, Anonymous Anoniem...

tis toch zware kost zo'n film..

een opsomming van arabische gruwelijkheden

en het valt de marrokaanse religie mee..

ik vraag me af wat ze dan hadden verwacht..

 
At 28/3/08 08:02, Anonymous Anoniem...

Wat ze verwacht hadden was een belediging van de profeet...je mag namelijk niet zeggen dat Mohammed een onmundig onbeschofte berelul was...een massamoordenaar, een verkrachter en een sodomiet...dat mag je niet zeggen...wat je wel mag doen is een hoop mensen vermoorden die dat wel zeggen, of zouden kunnen zeggen, of denken, of misschien denken, of eruit zien alsof ze zulke dingen zouden kunnen kunnen gaan denken...begrijp me niet verkeerd, dit soort plaatjes kun je laten zien van iedere religie...Geert is gewoon een hele domme vent...en inderdaad een zuurpruim...Een man zonder vertrouwen...die dan weer wil dat ik op hem stem...hm...ik ga ook maar even Mozart luisteren denk ik ;)

 
At 28/3/08 18:21, Anonymous Anoniem...

ach ik .. weet het niet teveel woorden teveel zinnen teveel voor een mens alleen.. ik haat die religie.. maar ik zou de enkeling begrijpen.. tis haast niet te bevatten..

 
At 28/3/08 18:53, Anonymous Anoniem...

Ja, het licht mag uit...

 
At 28/3/08 19:10, Anonymous Anoniem...

zucht

 
At 28/3/08 22:10, Anonymous Anoniem...

Religie is echt zonde van mijn tijd...en ik hoop voor u hetzelfde...Dat een mens zich zo op kan fokken over een sprookje...heeft ook wel iest grappigs...iets in kontakt met het absurde van de wereld...of zo...

 
At 28/3/08 23:13, Anonymous Anoniem...

zonde van de tijd..

hoe .. omvattend ;)

 
At 29/3/08 00:38, Anonymous Anoniem...

maar je vergist je.. vrees ik..

in alle sprookjes zit een kern..

en note you me..

de cirkel is bijna rond.. ik voel het..

 
At 29/3/08 00:41, Anonymous Anoniem...

ik ben pessimistisch...

vrees de profetieën..
wielen in wielen
en waar de goden gingen zo gingen de wielen

ezechiël!

 
At 29/3/08 21:30, Anonymous Anoniem...

Ebbers overload!!!

 

Een reactie posten

<< Home