Nee, ik hing aan de lijn bij een instantie in een poging een..god wat was het.. een "peiljaarverleggingsformulier" aan te vragen.. na 7 minuten wachten kreeg ik een mederwerker die mij vroeg naar een P.E.B o.i.d nummer van betreffende persoon .. daar ik dit niet bij de hand had, was ik genoodzaakt enige informatie te verzamelen en het nogmaals te proberen.. na 10 minuten wachten, wederom een doorbraak en had ik een medewerker aan de lijn.. gewapwend met de daarvoor gevraagde kennis , werd ik de tweede keer overvallen met de vraag of het ging om peiljaar 2007 of 2008.. Ik zei dat ik dit niet wist.. waarna er een onbegrijpelijke uitleg volgde.. dus ik de situatie in z'n geheel voorgelegd in de hoop dat de dame op basis van die feiten zelf kon zeggen welk formulier ik nodig had.. dat bleek niet mogelijk.. enigzins ontdaan zei ik lachend dat het jammer was dat ik iemand probeerde te helpen, maar de materie niet kon bevatten.. toen kreeg ik weer een niet te volgen procedure/data/belastingtechnische/protocol uitleg.. die ik ook dit keer niet begreep..
dus ik vroeg of ze me de formulieren van beide jaren dan maar wilde sturen.. dan had ik ze tenminste in huis.. maar dat was dan ook weer geen succes blijkbaar volgens de doorratelende dame..
neeeeee.. officiele instantie's en protocollen.. daar mis ik affiniteit mee..
9 Comments:
ooh let me be
your tiddy bear..
wij realiseren ons, dat u nog steeds wacht.. zodra er een medewerker beschikbaar is, wordt u geholpen..
tuuuuut tuuuuuut
wij realiseren ons, dat u nog steeds wacht.. zodra er een medewerker beschikbaar is, wordt u geholpen..
tuuuuut tuuuuuut
wij realiseren ons, dat u nog steeds wacht.. zodra er een medewerker beschikbaar is, wordt u geholpen..
tuuuuut tuuuuuut
wij realiseren ons, dat u nog steeds wacht.. zodra er een medewerker beschikbaar is, wordt u geholpen..
tuuuuut tuuuuuut
wij realiseren ons, dat u nog steeds wacht.. zodra er een medewerker beschikbaar is, wordt u geholpen..
tuuuuut tuuuuuut
wij realiseren ons, dat u nog steeds wacht.. zodra er een medewerker beschikbaar is, wordt u geholpen..
tuuuuut tuuuuuut
wij realiseren ons, dat u nog steeds wacht.. zodra er een medewerker beschikbaar is, wordt u geholpen..
tuuuuut tuuuuuut
wij realiseren ons, dat u nog steeds wacht.. zodra er een medewerker beschikbaar is, wordt u geholpen..
tuuuuut tuuuuuut
wij realiseren ons, dat u nog steeds wacht.. zodra er een medewerker beschikbaar is, wordt u geholpen..
tuuuuut tuuuuuut
wij realiseren ons, dat u nog steeds wacht.. zodra er een medewerker beschikbaar is, wordt u geholpen..
tuuuuut tuuuuuut
wij realiseren ons, dat u nog steeds wacht.. zodra er een medewerker beschikbaar is, wordt u geholpen..
tuuuuut tuuuuuut
wij realiseren ons, dat u nog steeds wacht.. zodra er een medewerker beschikbaar is, wordt u geholpen..
tuuuuut tuuuuuut
wij realiseren ons, dat u nog steeds wacht.. zodra er een medewerker beschikbaar is, wordt u geholpen..
tuuuuut tuuuuuut
wij realiseren ons, dat u nog steeds wacht.. zodra er een medewerker beschikbaar is, wordt u geholpen..
tuuuuut tuuuuuut
wij realiseren ons, dat u nog steeds wacht.. zodra er een medewerker beschikbaar is, wordt u geholpen..
tuuuuut tuuuuuut
wij realiseren ons, dat u nog steeds wacht.. zodra er een medewerker beschikbaar is, wordt u geholpen..
tuuuuut tuuuuuut
wij realiseren ons, dat u nog steeds wacht.. zodra er een medewerker beschikbaar is, wordt u geholpen..
tuuuuut tuuuuuut
en nu??
huishoudhulp..
Brrrrrrrrrrrrrt...zoek de Satan...
Maarreh...U probeerde een tiddy bear te bestellen?
Nee, ik hing aan de lijn bij een instantie in een poging een..god wat was het..
een "peiljaarverleggingsformulier"
aan te vragen.. na 7 minuten wachten kreeg ik een mederwerker die mij vroeg naar een P.E.B o.i.d nummer van betreffende persoon .. daar ik dit niet bij de hand had, was ik genoodzaakt enige informatie te verzamelen en het nogmaals te proberen.. na 10 minuten wachten, wederom een doorbraak en had ik een medewerker aan de lijn.. gewapwend met de daarvoor gevraagde kennis , werd ik
de tweede keer overvallen met de vraag of het ging om peiljaar 2007 of 2008..
Ik zei dat ik dit niet wist.. waarna er een onbegrijpelijke uitleg volgde.. dus ik de situatie in z'n geheel voorgelegd in de hoop dat de dame op basis van die feiten zelf kon zeggen welk formulier ik nodig had.. dat bleek niet mogelijk..
enigzins ontdaan zei ik lachend dat het jammer was dat ik iemand probeerde te helpen, maar de materie niet kon bevatten..
toen kreeg ik weer een niet te volgen procedure/data/belastingtechnische/protocol uitleg.. die ik ook dit keer niet begreep..
dus ik vroeg of ze me de formulieren van beide jaren dan maar wilde sturen.. dan had ik ze tenminste in huis.. maar dat was dan ook weer geen succes blijkbaar volgens de doorratelende dame..
neeeeee.. officiele instantie's en protocollen.. daar mis ik affiniteit mee..
Breek me de bek niet open...
Een reactie posten
<< Home