zaterdag, november 17, 2007

De strandjongens met 'goede trillingen'.

4 Comments:

At 19/11/07 18:04, Anonymous Anoniem...

bedankt voor deze muziek
brian wilson en band mmmmmmmmmmmm
lekker meezingen

trouwens het recentere werk
van brian heb ik steeds voor
kennisgeving geconsumeerd
maar ik heb daar niet zoveel mee
....wel leuk om zo'n man en z'n werk
een beetje te volgen...........

 
At 19/11/07 18:28, Anonymous Anoniem...

flink geschift die man..

druggy vent geworden..

ps de zombie's hebben veel in deze richting.. dacht ikzelf..

laters

 
At 19/11/07 21:22, Anonymous Anoniem...

ik vermoed dat ik een steeds groter tegenstander word van anti psychose medicijnen..

 
At 20/11/07 06:58, Anonymous Anoniem...

Lithium en manische depressiviteit
zullen toch hun voor de patient onvermijdelijke verbondenheid wel
houden denk ik, ondanks de
ellendige bijwerkingen zoals het
bekende 'Zombie-gevoel'

whats in a name ? :-)

 

Een reactie posten

<< Home