woensdag, oktober 17, 2007

Serieus

Neem jij jezelf wel serieus?
http://www.decemberists.com/

108 Comments:

At 10/9/07 23:50, Anonymous Anoniem...

ik probeer d'r nog één..

 
At 11/9/07 20:59, Anonymous Anoniem...

Let op , hier komt
de persoonlijke
MindFuck van TH :

Ik ga mezelf
vanaf NU
elke dag
een beetje meer
serieus nemen

het zal omgekeerd
evenredig blijken
aan mijn gevoel
van trots

 
At 12/9/07 11:46, Anonymous Anoniem...

godsamme.. ik dacht ik steek ff snel die twee handen volgescheten stro van de kippen in de fik...

jezusmina..

wat een rookontwikkeling.. heremetijd zeg.. niet normaal!

 
At 12/9/07 12:47, Anonymous Anoniem...

...effe snel...altijd foute boel :)...

 
At 12/9/07 15:14, Anonymous Anoniem...

Plep van Tung olie...een alternatief of een verbetering? Of niks...

https://www.waterlox.com/default.aspx

 
At 12/9/07 17:24, Anonymous Anoniem...

tung olie? ik heb even geen tijd kerel..

kom er op terug..

 
At 12/9/07 20:59, Anonymous Anoniem...

http://en.wikipedia.org/wiki/Tung_oil#Pure_tung_oil

zeer waardevolle tip, komt in het plepstraatje te pas

verder nog geen mening !

 
At 12/9/07 22:28, Anonymous Anoniem...

zeker is dit wat..

vooral als je richting steen denkt zeg maar.. sealen van muren.

ik heb geen enkele toepassing gevonden die die kant opging m.b.t lijnolie.. verbaasde me..

deze olie is er voor geschapen vermoed ik .. duur?

 
At 13/9/07 05:42, Anonymous Anoniem...

't Komt uit China...LIjkt me dus niet al te prijzig...

 
At 13/9/07 05:42, Anonymous Anoniem...

't Komt uit China...LIjkt me dus niet al te prijzig...

 
At 13/9/07 06:38, Anonymous Anoniem...

enfin...dat laatste is dus een flagrante misvatting..het goedje is schreeuwend duur...wordt echter wel vaak in combinatie met lijnolie gebruikt...

 
At 13/9/07 08:41, Anonymous Anoniem...

zijn natuurlijk van die zaadjes formaat sesam dat handgepeld wordt..

 
At 13/9/07 10:40, Anonymous Anoniem...

nee, t zijn een soort noten ter grootte van een walnoot..vijf per vrucht...een Amerikaanse acre (ik geloof dat dat ongeveer twee hectare is) levert 450 liter olie per jaar...tja...da's niet te veel natuurlijk...

 
At 13/9/07 10:42, Anonymous Anoniem...

2,47 hectare om het nog erger te maken...

 
At 13/9/07 10:50, Anonymous Anoniem...

en om het dan weer verder te verduidelijken...
de opbrengst is 0,5 ton per acre...
0,2 ton per hectare...Amerikaanse ton...en een Amerikaanse ton is ongeveer 900 kilo...180 kilo per hectare dus...verdomd weinig...

 
At 13/9/07 21:50, Anonymous Anoniem...

maar wel 'je van het'

 
At 13/9/07 22:17, Anonymous Anoniem...

ik vraag me af of ik (dit terzijde) zo'n strak afgelakte vloer ooit zal gaan waarderen..
of is dat iets dat met de jaren komt..

 
At 13/9/07 23:37, Anonymous Anoniem...

Meubels, A...Meubels...En hout...

 
At 14/9/07 00:15, Anonymous Anoniem...

Meubelssssss..

 
At 14/9/07 12:42, Anonymous Anoniem...

Hoe dan ook te duur om op het dak te strijken lijkt me...

 
At 14/9/07 13:22, Anonymous Anoniem...

onbetaalbaar en zinloos wbt de mortel plep /.. .i m.o.

 
At 14/9/07 15:01, Anonymous Anoniem...

hoe is t mettut bankie btw?

 
At 14/9/07 15:35, Anonymous Anoniem...

Net een offerte voor materiaal aangevraagd voor materiaal, bij de Fa. Pontmeyer, vestiging Deventer...Volgende week kan dan hier de offerte de deur uit...Multiplex en HPL gaat het worden....Stoffering wordt gedaan door Jeffrey de Wild, een oude collega uit de standbouw...Dan is er nog de schoenenkast voor Imelda Marcos die op offrering wacht...leuk, maar niet spectaculair...ach ja, zo hobbelen we zachtjes de zomer uit...

 
At 15/9/07 18:08, Anonymous Anoniem...

werk je nog met veren en banden ?

 
At 16/9/07 14:54, Anonymous Anoniem...

Nee joh...Voor zo'n instellingsbank komt er niks geen fancy gekloot met old skool technieken (helaas)...
Gewoon overtrokken schuim en multiplex/HPL in combi met haaklatten...Dit om de prijs te drukken en reiniging te vereenvoudigen...Overigens wel een klein klusje aangenomen om een anieke stoel, en dan met name het 200 jaar oude leer, weer nieuw leven in te blazen...Eerste les: nooit met vet!

 
At 16/9/07 18:10, Anonymous Anoniem...

ik doe m'n schoenen tegeswoordig met rauwe lijnolie , iets voor die bank ? krijgt'ie eeuwigheidswaarde door
net als oude leren voetballen.

 
At 16/9/07 19:30, Anonymous Anoniem...

dan scheurt het waarschijnlijk..
meer richting een wax of parrafine laagje zal het wel gaan ..
gok ik .. geen verstand van leer ..

affijn het zal allemaal wel duidelijk worden in les 2 ;)

zo macaroni-time ..

 
At 17/9/07 01:52, Anonymous Anoniem...

http://preynolds.free.fr/musique/The%20Decemberists%20-%20I%20Was%20Meant%20For%20The%20Stage.mp3

even... een ... kort

..intermezzo..

 
At 17/9/07 03:16, Anonymous Anoniem...

Inderdaad...Bijenwas en een combinatie van gomterpentijn met deszulks, en eventueel wat extra's...Het hoe en waarom volgt in de door TH zo prangend geanticipeerde les 2 ;)...MAW zodra ik meer weet licht ik uedele lieden in :)...

 
At 17/9/07 10:43, Anonymous Anoniem...

http://www.youtube.com/watch?v=O18WkmgDXNw

 
At 17/9/07 12:42, Anonymous Anoniem...

Prangende gozert die TH !!

eg wel ..

nee dan het praxispersoneel..

trffend :)

 
At 17/9/07 14:40, Anonymous Anoniem...

"heeft U ook ergens schietlood liggen?"
"Nee meneer, maar we hebben wel schietnagels..."
"Houdt u me nou voor de gek?"
"Nee hoor, maar zelf doe ik dat altijd met een steentje dusseh..."
"?????????...Laat maar ik ga wel naar de Gamma..."

Waar gebeurd bij de Praxis in Doetinchem...

 
At 17/9/07 15:13, Anonymous Anoniem...

Uiteraard dient voor TH als prangende gozer de A gelezen te worden...Mijn excuses voor het ongemak...

 
At 17/9/07 19:43, Anonymous Anoniem...

nee dan die man die bij de gamma om un chemisch anker vroeg

stonden ze bij de thinner en de terpentine te zoeken

 
At 17/9/07 20:20, Anonymous Anoniem...

Die van mij was leuker :)

 
At 17/9/07 21:07, Anonymous Anoniem...

........wanneer is een persoon
prangend, en is er ook iets an te doen ?

....en wanneer mag men de "A" voor
mij lezen, nota bene met ongemak ?

help :-<

 
At 17/9/07 21:07, Anonymous Anoniem...

sterker nog.. ;)

 
At 17/9/07 21:11, Anonymous Anoniem...

1:een persoon is slechts prangend als men het onderwerp wil toespitsen op die persoon en daarmee een zogenaamde sturende taalfout maakt..
2.vanaf nu.

graag gedaan..

 
At 17/9/07 21:16, Anonymous Anoniem...

Dusss...

 
At 17/9/07 21:19, Anonymous Anoniem...

Voor de heren lezers A en TH: niet de persoon van de A was prangend (zeer krom Nederlands), maar de eventuele tweede les lederrestauratie werd prangend door hem geanticipeerd...

 
At 17/9/07 21:21, Anonymous Anoniem...

Snap denk ik

 
At 17/9/07 21:59, Anonymous Anoniem...

Tja ..wie A zegt.. :)

 
At 17/9/07 22:48, Anonymous Anoniem...

kein gloel over taalgetiep!!

 
At 17/9/07 23:44, Anonymous Anoniem...

ik ben d'r uit.. de inloopdouche..
de vloer is van watervat multiplaat.. 2 , platen dik.. 18mm
en 10 mm ..als ik een uitsparing maak in de bovenste plaat, ter grote van de inloopdouche , heb ik al een lager plateau.. hier zet ik een wand langs.. vervolgens soldeer ik een bak uit lood, die ik dan kan betegelen.. 100% waterdicht.. yep ..dat is't ;)

 
At 18/9/07 12:06, Anonymous Anoniem...

ff serieus......un douchebak van lood??????
en dan ook nog tegels erop????

 
At 18/9/07 13:18, Anonymous Anoniem...

een inloopdouche ..achter een muurtje..met een beetje een drempeltje.. iets verzinken, één plaat..waterdicht maken met lood (solderen.. ..de onderste plmin 5 cm tegen lekken van de tegelnaden..
dus iets dieper leggen ..dan tegellijm d'r op en tegelen..

zou dat niet kunnen?

 
At 18/9/07 13:20, Anonymous Anoniem...

het lood nagelen en solderen..
mot kenne dacht ik ..

 
At 18/9/07 15:16, Anonymous Anoniem...

op lood hecht niets!....ja plep dan weer wel

 
At 18/9/07 15:52, Anonymous Anoniem...

en lood is ook nog un keer zwaar

 
At 18/9/07 15:52, Anonymous Anoniem...

en lood is ook nog un keer zwaar

 
At 18/9/07 15:53, Anonymous Anoniem...

kan ik het niet voorstrijken met iets ?

 
At 18/9/07 17:18, Anonymous Anoniem...

nee

 
At 18/9/07 19:43, Anonymous Anoniem...

het wordt wel gedaan..

typ maar es douchebak en lood in..

en verf blijft er ook op zitten..


en gesoldeerd zink kan ik daar op tegelen beste B-man ?

 
At 18/9/07 20:09, Anonymous Anoniem...

http://bondbeterleefmilieu.be/agora/download_thread.php?bn=bbl_lag&thread=1060162955

 
At 18/9/07 21:06, Anonymous Anoniem...

Wat een bende lulloos...Bij de Praxis is het advies nog beter....Zeutjen drieters...

 
At 18/9/07 22:00, Anonymous Anoniem...

Captn P heeft dus ook geen benul ...

van zinkplaat en tegels?

 
At 18/9/07 22:10, Anonymous Anoniem...

Laat TupperWare zo'n bak
ontwerpen.
100 jaar lekvrij
met terugbreng-garantie,

en geen luchtjes

eerlijke gekheid
met verstand van kunststof

 
At 18/9/07 22:16, Anonymous Anoniem...

http://bouw-tuin.marktplaats.nl/tuin-diversen/114496964-watertank.html

tis maar een idee

 
At 18/9/07 22:25, Anonymous Anoniem...

effe serieus, er is zoveel te koop voordat je allerlei halffabrikaten op elkaar gaat pleppen uit pure innovulatie drang:

http://watersport.marktplaats.nl/bootonderdelen/115524945-r-v-s-600-liter-watertank.html

 
At 18/9/07 22:41, Anonymous Anoniem...

kopen is niks waard.. dat biedt geen toch geen vrijheid van uitvoering..



ik snap ook niet waarom ik altijd op dingen uitkom die men niet doet..

 
At 18/9/07 22:43, Anonymous Anoniem...

zo'n simpele vraag.. :( gatverdamme.. :)

 
At 18/9/07 22:46, Anonymous Anoniem...

lewisplaat+laagje beton

 
At 18/9/07 22:51, Anonymous Anoniem...

nee daar heb ik niet voor gekozen.. vind het vervelend werk + een hoop gewicht..+ een koudebrug naar binnen..

mooie tank btw. interessant kunstof waarschijnlijk..

 
At 18/9/07 22:52, Anonymous Anoniem...

Gewoon olderwets een vloertje storten, cement dr in en tegelen...doe toch niet zo lastig man...en dat hele gedoe met tegels is eigenlijk ook maar gelul voor de mooiigheid, een bedenksel van het reeds door Adam verketterde wijf, die Satansvrucht...Afsmeren met pure portland...Of tenminste 1 op 1...

 
At 18/9/07 22:52, Anonymous Anoniem...

die van rvs is mooier

 
At 18/9/07 22:56, Anonymous Anoniem...

zo dan, rvs.. poeh poeh
isoleren..
mooie warm-water-buffer..

 
At 18/9/07 22:57, Anonymous Anoniem...

moar tupperware is altijd beter

 
At 18/9/07 22:57, Anonymous Anoniem...

NEEHH !! ik wil geen beton! :)

 
At 18/9/07 22:58, Anonymous Anoniem...

TUPPerware ook nie..!!

 
At 18/9/07 23:00, Anonymous Anoniem...

FREEDOMAAAAHHHHH !

 
At 18/9/07 23:01, Anonymous Anoniem...

Godspeed!!!

 
At 18/9/07 23:02, Anonymous Anoniem...

:))

 
At 18/9/07 23:11, Anonymous Anoniem...

Ik zie zo al twee platte doesbakken in die RVS tank zitten.
effe met de straaljager erlangs
en klaar.

is nie kopen, is zelf maken, geen vrijheidsbeperking toch ?

 
At 18/9/07 23:37, Anonymous Anoniem...

oeps .. I humblie bow my head..
walking backwards ..

in paniek omstanders aansporend, als de wiederweerga een applause.gif te zoeken ;)

ik draag onderstaande posting aan u op !!

duizendmaal excuses !!

ingelast nieuws..
Bovenstaande poster wordt voor deze posting met een jaar lang gratis Jenever drinken op Groot Hagen 5

zo .. :)

 
At 18/9/07 23:39, Anonymous Anoniem...

^
beloond

:)

 
At 19/9/07 00:16, Anonymous Anoniem...

nee serieus :(

.. het zou kunnen..

in een fabriekshal.. mooi ..

 
At 19/9/07 10:16, Anonymous Anoniem...

maar het wordt waarschijnlijk

euroband 063 eurocoat 685 van eurolcol


een afdichtpasta plus wapeningsband..een
soort viltachtig spul..

 
At 19/9/07 11:17, Anonymous Anoniem...

kijk dat lijkt er meer op

 
At 20/9/07 11:58, Anonymous Anoniem...

En waar vind ik dat spul?

 
At 20/9/07 15:42, Anonymous Anoniem...

de bouwmaat..

toch laat ik een zinkenbakje nog even niet los.. het probleem is de uitzettingsfactor van het materiaal.. een zinkenbak is 100% waterdicht , maar de tegels komen vroeg of laat los.. een mogelijkheid omdat weer te ondervangen is de bak te bekleden met een polyethyleenmat. De voorstanders van een betonnen ondergrond geven een coating gesealde houten ondergrond slechts enkele jaren waterdichte garantie zeg maar.. dus de meningen lopen sterk uitéén ..




[i]De polyethyleenmat ontkoppelt de tegelbekleding van de ondergrond en neutraliseert op die manier de spanningen tussen de ondergrond en de tegelbekleding die het gevolg zijn van onderlinge vormveranderingen. Daarnaast worden ook spanningsscheurtjes uit de ondergrond overbrugd zonder dat ze aan de tegelbekleding worden doorgegeven.

De mat is een waterdichte strook polyethyleen met een betrekkelijk hoge waterdamp diffusiedichtheid. Bij een vakkundige verwerking ter hoogte van de naden en de aansluiting op wanden en inbouwelementen kan met de mat een contactafdichting met de tegelbekleding worden verkregen, overeen komstig het in Duitsland geldende ZDB-normblad “Voorschriften voor de uitvoering van afdichtingen in combinatie met tegel- en plaatbekledingen voor binnen- en buitens huis”. " [/i]

 
At 20/9/07 20:51, Anonymous Anoniem...

Hmm...ik vind het maar zozo...

 
At 21/9/07 00:44, Anonymous Anoniem...

..

 
At 21/9/07 14:55, Anonymous Anoniem...

tis een duurzaamheids isseu..

als ik met hout werk, kies ik voor pasta + kimband.. zoiets zou prima zijn .. eigenlijk zou je een capilaire strook meemoeten verwerken.. en daar een vochtindicator aan hangen van een tena-lady-luier o.i.d..

dan kun je het opentrekken als je lekkage hebt.. :)

 
At 21/9/07 15:31, Anonymous Anoniem...

zeg eens RBS'r Harry..

mag ik je aanhanger nog eens lenen?
moet 450 dakpannen opscharrelen..

ik heb een aanhangertje gekocht ,maar daar moet nog een bakje opgelast worden.. :(

 
At 21/9/07 20:05, Anonymous Anoniem...

waneer dan?

 
At 21/9/07 21:36, Anonymous Anoniem...

euh, één dezer dagen? ;)

ik kan even geen pannen vinden.. 450 a 500 ovh pannen, grijs..

bokke.. :) euhhm.. ik denk ..dinsdag !..

 
At 21/9/07 22:15, Anonymous Anoniem...

oke
bel dan ff

 
At 25/9/07 13:01, Anonymous Anoniem...

DITRA is een met zwaluwstaartvormig naar achteren opengewerkte vierkante verdiepte reliëfs voorziene polyethyleenmat die aan de onderkant over een vliesweefsel beschikt.
DITRA fungeert in combinatie met tegelbekledingen als afdichting, als dampspanningsnivelleringslaag bij vocht uit de ondergrond en als ontkoppelingslaag bij probleemondergronden.
Voor het verlijmen van DITRA wordt een op de ondergrond afgestemde tegel­lijm met een lijmkam van 3 x 3 aangebracht. Daar wordt dan DITRA met het vliesweefsel vol ingedrukt, waarbij het weefsel zich mechanisch in de tegellijm verankert.
De tegelbekleding wordt volgens het dun­bedprocédé rechtstreeks op DITRA gelegd, waarbij de tegellijm zich in de langs achter opengewerkte vierkante verdiepte reliëfs van de DITRA-mat verankert. DITRA leent zich bovendien als ondergrond voor pleisterlagen of cementondervloeren
----------------------------------
voor een doucheruimte op houten ondergrond is bovenstaande polyethyleenmat waarschijnlijk de optie.. en dan bij voorkeur op een polyesterbak ..

dus ik denk dat ik de doucheruimte/bak ( dus niet de gehele badkamer) optrek uit 18 mm multiplexplaat ..aan de onderzijde van de wanden een uitsparing maak van een 6 mm rondom, en 8 cm hoog om een polyester bekleding in te maken deze moet een oppervlak krijgen waar lijm zich aan hecht.. misschien oppoederen met fijn zand dat zich in de hardende polyester verkleeft..hierop de polyethyleenmat lijmen en aftegelen..

wat denken jullie? te omslachtig of een aardige tussenoplossing.. denk ook aan de kosten en van een betonnen vloer , alsmede het feit dat het een koude brug vormt als je hem in de muur laat meedragen en het gewicht op een vloer uit 1820.die er niet op berekend is..

 
At 25/9/07 13:06, Anonymous Anoniem...

ik zit nog met die toplaag van het polyester.. ..bestaat er niet een soort betonpapier? euhh.. iets degelijks..

 
At 25/9/07 13:09, Anonymous Anoniem...

of zou die mat zich hechten aan polyester? met die vloeilijm ..

jakkes wat een energievreter zo'n douche..

 
At 25/9/07 13:12, Anonymous Anoniem...

productinfo

http://www.cevesvergeer.nl/index.php?page=tegelprofielen-en-systemen&groep=6&subgroep=43&titel=DITRA

 
At 26/9/07 14:33, Anonymous Anoniem...

http://www.dakweb.nl/dh/97-3/3-14a.jpg

gvdomme lik toch nerges op..

 
At 8/10/07 12:31, Anonymous Anoniem...

wie heeft er met de datum van deze liggen rommelen ? eigenlijk?

 
At 11/10/07 14:51, Anonymous Anoniem...

Hee, ongelooflijk lekker stuk van een stuccer...Kom je nog kijken of moet ik je persoonlijk komen rammen?

 
At 11/10/07 21:24, Anonymous Anoniem...

?

 
At 12/10/07 10:41, Anonymous Anoniem...

http://nl.youtube.com/watch?v=cu6oXaH7IZQ&NR=1

 
At 12/10/07 17:16, Anonymous Anoniem...

da's echt lekker ! :)

aardappels!

 
At 12/10/07 19:45, Anonymous Anoniem...

aangeboden.. ongelofelijk irritante kutkip..
Is te groot, komt niet uit de rui, is half kaal, slaapt liggend in z'n eigen stront, vreet voor tien is verzot op piepschuim, legt flinterdunne eieren met een ribbel en eet ze zinds vandaag op

..3 stuks gatverdamme..

volgens mij hebben de andere kippen het nu ook door..

shitzooi.. iemand er ervaring mee?

 
At 12/10/07 22:13, Anonymous Anoniem...

kIPPENmEDUCIJN :

ELKE DAG:

1 kopje gekookte zilvervliesrijst
1 kopje schelpengrid (voor dikke schaal)

sinaasappel-en andere
fruitschillen

alles wat de pot heeft geschaft
behalve dierlijke etensresten.

kruiden en onkruiden uit de tuin
brandnetelen hondepollen mirth
munt kers bieslook, altijd even
hakselen met een steeds gereed
hangende scherpe schaar.

het zand in het hok regelmatig
even omspitten veur de pieren
de engerlingen de miereneitjes en ander lekkers.
(je gunt de kip geen tijd voor
een vreugdedansje.)

AAAAAAltijd vers drinkwater.

en praten veel praten, pwoookpokpoktokketokkekom
dankomdanpwoaaakkomkom
tikketakketokkirtoktok
pwoooaktokkomdan.

en nooit boos worden
dan raken zij van den leg
het zijn gevoelige
beestjes met een EQ van onvoorspelbare hoogte


en veel meer dan 300 eieren
zullen maar weinig kippen
leggen, ook eierstokken kennen
hunner beperkingen :-)

maar dat terzijde

 
At 12/10/07 22:29, Anonymous Anoniem...

ja.. ze scharrelen vrij rond! in de wei! op het erf!, krijgen andijvie van de buurvrouw, ontbijtkoek.. pieren, spinnen, brood, potmee hapjes, maceroni, enz,
heb speciaal legvoer, met 40 soorten zaad in een silovoeder ding!, en nog komen ze als een horde hongerige veloceraptors op me af gestoven .. en nu vreten ze hun eigen eieren .. gatver ..
wat een gedoe! nou kan ik het wel schudden met de eieren ..
dat leer ik die maffe kip nooit meer af.. die is alles behalve gek!
en met al dat piepschuim dattie heeft gegeten hoef ik'm ook niet meer .. wat moet ik nou?

 
At 12/10/07 22:31, Anonymous Anoniem...

iemand een wandelende klikobak?

 
At 12/10/07 22:47, Anonymous Anoniem...

die andere kippen leggen prima eieren.. keiharde schil.. en lekker..
ik vrees dat ik die vreemde kip moet afmaken..
misschien hebben de andere kippen de truck nog niet helemaal begrepen.. misschien..

En zorgen dat de eitjes niet meer van de hooibaal rollen.. toen is er waarschijnlijk één geknapt..
tis wat allemaal :)

 
At 12/10/07 22:47, Anonymous Anoniem...

vreselijk , ik voel met je mee,

Mickey Mouse fopte z'n kippen
altijd met een opvanggoot
achter de legplek, en een nepei
ter vervanging.

of 's-nachts een gedragstherapeutische tape
van Patrick Watson draaien
in het hok

Als Heidy er niet met Dian vandoor
was, kwam ik even langs voor een
handoplegging.

______________________________

ik heb ook ooit eens gehoord
dat een boerin een totale gedrags-
verandering had bereikt, door er
nog 1 kip bij te nemen, die 's-nachts op stok aan de kippen toe te voegen, en dan de geur (groep)
te neutraliseren door op het verendek van alle kippen een beetje
badedas of andere geurende zeep te strijken. sluwe boerin .......

Hoe smiK ow den ???

 
At 12/10/07 22:51, Anonymous Anoniem...

kippen hebben soms een tik

er zijn er , die uitsluitend
achteruitlopen, ik zweer het

kun je nagaan

 
At 12/10/07 22:51, Anonymous Anoniem...

en ik wordt nooit boos op ze .. Dit i.t.t. Wyts ..die schopt de hoogste in de pikorde gewoon onder de kont.. nee ze zijn totaal niet bang.. eten uit de hand.. lopen gewoon onder je door als je gehurkt zit e.d ..

 
At 12/10/07 22:56, Anonymous Anoniem...

ja.. ik moet het iets strenger gaan aanpakken.. niet meer van dat gehang in het leghokje e.d of in de ren pitten ..
geen luxe lage hooibaal meer voor de zware eitjes.. ik vrees echt dat de kans groot is dat ik helemaal overnieuw kan beginnen..

 
At 12/10/07 23:04, Anonymous Anoniem...

je mag mijn rozekaart wel lenen.

 
At 13/10/07 17:30, Anonymous Anoniem...

nou is verdomme de oudste kip ook nog ziek geworden..
sloom, paarse kam..
wat een gedoe.. volgens mij heb ik kneusjes gekregen..

 

Een reactie posten

<< Home