dinsdag, september 25, 2007

BENZIN

*

Where do I start?

8 Comments:

At 25/9/07 14:57, Anonymous Anoniem...

Nou...sinds tegenwoordig iedereen op diesel rijdt: wat houdt ons tegen?

 
At 25/9/07 17:53, Anonymous Anoniem...

kennisgebrek.. ?

 
At 25/9/07 20:06, Anonymous Anoniem...

Het niet hebben van een verwarming voor 50-liter-vaten zonnebloemolie? Geen roerdinges? Geen zin? De wet? Een ding weet ik wel: het wordt hoog tijd voor een beetje ouderwets op kapitalistische leest geschoeid anarchisme...Hoewel ik me zo ook al kapot lachte aan de pomp hoor...Ik vrees zelfs dat brandstofprijzen die nog meer dan 50 % lager liggen dan die van LPG mij tot een aan waanzinnige razernij grenzende vreugdeuitbarsting zullen brengen waar ik zo 123 niet meer uitkom...

 
At 25/9/07 20:21, Anonymous Anoniem...

ik heb het zelfs niet echt goed bekeken.. maar de uitgebreide uitéénzettingen doen me vermoeden dat het net niet zo simpel is als het lijkt..

 
At 25/9/07 20:27, Anonymous Anoniem...

en methanol.. ook niet bepaald gebruiksvriendelijk..

 
At 25/9/07 20:39, Anonymous Anoniem...

het zou wel handig zijn een vuistregel te vinden betreffende de veilige verhoudingen voor beide seizoenen voor verhouding diesel-zonnebloemolie+ methanol..

 
At 25/9/07 21:52, Anonymous Anoniem...

ach what de hek
tis idd de moeite van het gekloot niet waard..

 
At 26/9/07 14:05, Anonymous Anoniem...

Maar gekloot is wel altijd lachen...We komen er nog wel op terug...

 

Een reactie posten

<< Home