donderdag, september 07, 2006

Dat kan toch niet waar zijn..




Het was nog jachten om er op tijd te zijn,Bij de ingang van de Coehoorn trof ik Latje en ega, die me wisten te vertellen dat de avond zou worden gevuld met het kijken naat Loose change en of In plain sight, en dat het 3 uur zou duren zonder kans op ontsnappen.. (dat kan toch niet waar zijn) Rob en Jos waren reeds binnen.. Met een camera van een nationale zender die me op de vingers keek rekende ik de entree van 5 piek af.. na koffie met een levenslustige dame ,die zich zelf de mol van de Coehoorn noemde, was ik precies op tijd binnen voor de opsomming van de bekende conspriracy feitjes .Na een Palmpje in de pauze toch maar aangeschoven voor spreker 2 , die als het even kon nog minder te zeggen had.. de inhoud van zijn betoog wees min op meer op het feit dat " invloedrijke stemmen , dingen gingen zeggen" affijn het kreeg een opportunistisch politiek tintje..


6 Comments:

At 7/9/06 12:58, Anonymous Anoniem...

Hoe denk je er nu dan over, Alchemist?

 
At 7/9/06 13:13, Anonymous Anoniem...

Deze avond zegt meer iets over de mensen in het algemeen, het zoeken naar een logische verklaring.. af willen ronden.. 911 laat teveel vragen open denk ik .. te veel twijfels, onwaarschijnlijkheden..

 
At 7/9/06 23:05, Anonymous Anoniem...

Komende zondag veel docu's over 9-11 op tv, op Nederland 3. In de VARAgids ook veel aandacht hiervoor. En ja, dit is dan toch weer een kleine bijdrage van een vrouw.. Met schaamte moet ik bekennen dat ik na 25 jaar je vergeten ben te bellen op 02 september RJ...........

 
At 8/9/06 00:22, Anonymous Anoniem...

ik was 'm zelf ook bijna vergeten .. :) en ik ben benieuwd of ik op tv kom..

lekkere voice over in de trand van..

"een enkeling kwam opdagen en betaalde grif voor het vage geneuzel.."

 
At 8/9/06 00:27, Anonymous Anoniem...

omroep gelderland?

 
At 8/9/06 14:49, Anonymous Anoniem...

nee een Kenmerk of iets in die richting.. en de EO hoorde ik ook noemen..

ik ga richting mestrech.. zie jullie na het weekend wel weer..

den mazzel..

 

Een reactie posten

<< Home